Okrádanie zákazníkov v pražskej reštaurácii U medvídků

Myslel som si, že množstvo turistov a vyššie ceny v reštauráciách centra Prahy dávajú akúsi záruku, že služby budú kvalitné, jedlo chutné, hlavný čašník bude slušný a pri platený nebude zákazník okradnutý. Ale omyl, prvá návšteva reštaurácie U medvídků (Na Perštýně 7) bola zároveň poslednou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu
(zdroj: podvodnici z www.umedvidku.cz)

Návšteva Prahy bola za účelom účasti na medzinárodnej konferencii „Sociální ekonomika v ČR“ pod záštitou p. Vladimíra Špidlu, člena Európskej komisie. V piatok večer sme si vyšli na večeru do centra Prahy a vybrali sme si reštauráciu U medvídků. Prostredie bolo príjemné, jedlo chutné a v reštaurácií varia čierne pivo. Ale to je všetko, čo sa dá pochváliť.
Keď prišlo na platenie, tak účet pre 5 ľudí bol 851,- korún českých. Priniesli ho na zdrape papiera, kde napísané číslice boli ťažšie čitateľné. Som zvyknutý na to, že účet za jedlo je čitateľný, jasný, prehľadný a viem z neho vyčítať, čo všetko nám naúčtovali. Keďže som účet potreboval na zúčtovanie poskytnutej zálohy od zamestnávateľa, tak som si od čašníka vypýtal normálny účet z pokladnice. Trvalo to pár minút, pokiaľ priniesol tlačivo veľkosti polovice normálnej strany, označený bol ako „Konzumní lístek“ a veľkými písmenami napísané konzumné za večeru a vystavený bol na sumu 951,- korún českých. Čašník nám týmto asi chcel pomôcť okradnúť nášho zamestnávateľa a vystavil účet o 100,- korún vyšší. Možno za to čakal aj odmenu. Ale prekvapil som ho iným. Požadoval som normálny účet s rozpisom, čo sme jedli. To ho zaskočilo a povedal, že to bude trvať 10 minút. Možno ma chcel odradiť od čakania ale to sa mu nepodarilo. Nevedel o mne, že čo si zaumienim, to sa snažím dosiahnuť, bez ohľadu na okolnosti. Hlavný čašník začínal byť veľmi nepríjemný ale nezvíťazil nad mojou tvrdohlavosťou. Začal rozpisovať jednotlivé jedlá a snažil sa nás presvedčiť, že sme mali o jedno jedlo viac ako tomu bolo v skutočnosti. Nakoniec rezignoval a priznal, že nás okradli o 99,- korún.

Sklamal ma prístup hlavného čašníka reštaurácie U medvídků, ich spôsob nečitateľného účtovania na zdrap papiera a okradnutie zákazníka. Na základe vlastnej skúsenosti budem všetkým známym hovoriť, že v reštaurácií U medvídků klamú.

Zároveň do Čiech posielam e-mail pražskému magistrátu, obchodnej inšpekcii, daňovej správe a ministerstvu financií.

Peter Kňazeje

Peter Kňazeje

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nebát se a nekrást" (TGM) Zoznam autorových rubrík:  napadyekonomikafotkytechnológieeuropska uniapolitikaokolo_nássúkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
INESS

INESS

108 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu