
Povrch ciest vo Vrábľoch menili iba na úsekoch cesty I/51, ktorá prechádza mestom a aby obyvatelia hmatateľne videli prácu primátora. To, že sa to urobilo iba v centre mesta a nie v celom úseku cesty primátora nezaujímalo, dôležité je, aby potenciálni voliči komunálnych politikov videli novú cestu a vo voľbách za to ocenili primátora. Cestné horizontálne značenie na ceste (ľudovo nazývané „biele čiary“) vydržalo iba 3 mesiace a muselo sa nanovo maľovať. Drobná chybička, ktorá sa dala rýchlo opraviť. Veď celkovú opravu cesty neplatil primátor z vlastného vrecka.
Dňa 11.januára 2006 mesto Vráble navštívil generálny riaditeľ Slovenskej správy ciest Ing. Peter Havrila (organizácia SSC je rozpočtovou organizáciou zriadenou Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR, oblasť záujmu SDKÚ) a podpísali zmluvu o spolupráci, ktorá hovorí o spolupráci na zabezpečení dokumentácie a povolení súvisiacich s realizáciou križovatky. Križovatka by mala byť dokončená do novembra 2006 ale primátor Tóth sa pokúsi, aby práce na tejto stavbe boli ukončené skôr.
Vo financovaní stavieb zo štrukturálnych fondov platí pravidlo, že účel stavby sa nemôže zmeniť minimálne do 7 rokov po ukončení projektu. Ide o to, aby sa neplytvalo s finančnými prostriedkami európskej únie. Ale na Slovensku sa so štátnymi prostriedkami hospodári inak. Nie je dôležitá hospodárnosť a účelnosť vynakladaných prostriedkov ale príslušnosť k správnej politickej strane. V prípade výstavby a rekonštrukcie ciest je to Slovenská demokratická a kresťanská únia SDKÚ.
Primátori, starostovia, chcete mať zrekonštruované cesty? Stačí byť členom SDKÚ, zopárkrát pozvať Dzurindu a Prokopoviča na dobré vínko do primátorského domčeka na vinohradoch a finančné prostriedky na cestu sa v rozpočte ministerstva dopravy vždy nájdu.