
Chápem, že sa môže všeličo stať. Ale keď je na zásielke napísané meno odosielateľa - prečo mu poškodenú zásielku Slovenská pošta nevráti - vrátane odškodného? Takto by to bolo profesionálne - a najmä seriózne.
Nedávno mi prišiel dobierkou doslova rozbomardovaný balíček, ktorý však bol evidentne profesionálne zabalený. Našťastie v ňom nič nechýbalo, tak som sa na sťažovanie vykašľala, aj tak mám práce nad hlavu.
Minulý týždeň mi prišla faktúra s trojtýždňovým oneskorením a dnes dokonca v roztrhanom stave - ale veď ide o dôležitý daňový doklad!
Hovorí sa, že ryba smrdí od hlavy. Žeby bolo takto ľahostajné vedenie Slovenskej pošty? Snažím sa na poštu chodiť čo najmenej, lebo sa tam nedá platiť kartou, je tam vždy veľa ľudí, nemožne stiesnené priestory a málo vzduchu... Čo mám robiť?
Škoda, že tu nie je adekvátna konkurencia na listové zásielky - aká je na kusové zásielky - prostredníctvom ktorej by sme mohli Slovenskej pošte vytrieť zrak a výrazne im odobrať klientelu. Lebo monopol na čokoľvek je vždy zapeklitý problém!