V čase, keď sa početná skupina divákov znechutene odvrátila od primitívnej zábavy predkladanej komerčnými televíziami, má teraz STV obrovskú šancu postúpiť na rebríčku sledovanosti a zvýšiť svoje pecentá na trhu. O to jej ide, nie? Urputne mení formu, je na čase zmeniť obsah. Teraz je ten pravý čas, milý manažment! A tak STV skúša. Na zmeny programov už nestačia reagovať ani denníky! Dúfajme, že sa to čoskoro „ustáli“ a že to speje k dobrej veci – nielen pre STV ale aj pre nás, ktorý tu (aj tu), úbožiaci, hľadáme útočisko. Mám sice trochu obavy či nám Rybníčkovci nezačnú ponúkať svoju verziu Reality show typu Šindlerová – Záhradník. Nechajme sa "prekvapkať".
Už som Ti, milá STV, odpustila to brutálne prerušovanie hokejových zápasov Majstrovstiev sveta reklamami, tak ma nesklam. Keď to dokázala napr. rakúska ORF, alebo aj ČT, prečo by sme to nemohli dokázať my? STV – ideš!!