Áno, toto je ďalší zo série blogov, v ktorých sa niekto sťažuje na veľkú firmu, ktorá si robí so zákazníkov dobrý deň.
Jednéhokrásneho dňa sa rodičia rozhodli, že morský vzduch je skvelý na dutinya "last minute" je vlastne celkom dobrý nápad. Pobrali sme sa teda zapekným počasím do Egypta. Na cestu som si samozrejme zobral mobilnýtelefón. Na dovolenke som však používal LEN SMS správy.
Na koncimesiaca mi prišla faktúra o 500 SK vyššia ako bol počet prevolanýchminút a SMS správ. Prehrabal som mobilný telefón a spočítal minúty.Objednal som si úplne skvelú službu podrobného výpisu hovorov nainternete, ktorý mi to potvrdil a tak som sa vybral do pobočkymobilného operátora.
Tam som sa dozvedel, že som mal zapnutúodkazovú schránku a teda všetky hovory, ktoré boli na môj telefónuskutočnené (a ktoré som nezdvihol, alebo zrušil) mi bolivyfaktúrované.
Poviete si 500 SK to nieje veľa... stali sa aj horšie veci. Áno! Lenže mňa zaujala tá technika.
Keďsom si kupoval paušál služba odkazovej schránky mi bola automatickyaktivovaná. Opakovane som sa ju pokúšal zrušiť, ale môj intelekt na tonestačil a povedal som si, že to s ňou nejak prežijem. Potom mi aleoperátor naúčtuje 500 Sk (len tak, že tu máš študent, plať) za službu,ktorú som si neaktivoval a čo je najlepšie je to služba pri ktorejnieje potrebné využiť roaming... Keď mi niekto zavolá nahrá sa topredsa na Slovensku nie?
Ďalšou otázkou je ako som mal vedieť, žema čaká takýto postih za to, že mi môj operátor aktivoval službu? Otakéto veci sa celkom zaujímam, ale táto informácia ma nejak obišla.Prečo teda nemá tento operátor (a áno nebude diskrétny ide o T-Mobile) dostatočne prehľadné ponuky?
Predčasom sa hovorilo, že príchod tretieho operátora bude mať pozitívnyvplyv na všetkých zákazníkov. Myslím ale, že ho má len na zákazníkovsiete O2, ktorí majú prehľad v tom, aká služba znamená čo.
Uvidíme sa v decembri... dovtedy to snáď vydržím.