
Vec je v podstate jednoduchá. Na strankach internetového obchodu KARMAN.sk si nájdete a objednáte výrobok. Prostredníctvom internet bankingu ho aj zaplatíte a čakáte...
No a potom sa to začne. Zavolá vám predajca a oznámi že cena výrobku o ktorý máte záujem je o celú tisícku vyššia. Keďže pre vás sa tým pádom stáva nezaujímavou, požiadate o zrušenie objednávky. Vraj žiaden problém. OK, peniaze Vám vraj vrátia najneskôr do 30 dní. Na druhý deň sa vo vašej mailovej schránke objaví mail že vaša objednávka bola naozaj zrušená a že treba na adresu faktury@karman.sk zaslať žiadosť o vrátenie peňazí, plus všetky informácie o objednávke. Obratom tak urobíte a znova čakáte.
Keď už čakáte mesiac a peniaze stále nikde, zavoláte na číslo ktoré si nájdete na stránkach Karman.sk. Ak máte šťastie tak sa po pár minútach zvonenia niekto aj ozve. Ten niekto sa ani za svet nepredstaví a tak ani na požiadanie neviete s kým sa rozprávate. Ale dotyčný vás uistí že objednávka je naozaj zrušená a že nevie ako sa mohlo stať že peniaze ešte stále nemáte. Ponúkne sa že to u MAJITEĽA pourguje a vy aby ste ešte raz (pre istotu) poslali mail na faktúry... Urobíte tak. (Pre istotu). A znova ČAKÁTE. Ďalších pár dní... Znovu voláte a znova vás uistia...
Už sa vám to nezdá a skúsite zavolať aj na Slovenskú Obchodnú Inšpekciu. Tam vám pani oznámi že s firmou KARMAN.sk majú bohaté skúsenosti. Samozrejme poradí ako postupovať. Poradiť si dáte ;) Ale medzi tým (nekonečným?) čakaním sa vám zažiada podeliť sa o „radostiach“ s nakupovaním na tomto internetovom portáli aj s ostatnými.
KARMAN.sk sa v týchto dňoch dosť často prezentuje na internete svojou reklamou a mňa napadlo, že som mu tú reklamu pomohol financovať.
Nedajte sa zlákať aj Vy a KARMAN.sk obchádzajte čo najväčším oblúkom!