
Audi Cross Cabrio Quattro je ešte len koncept, ale už teraz sa jeho technické riešenia dajú nájsť v najnovších modeloch audi, napr A4, A5 a A8. Dizajn prednej masky pripomína štúdiu roadject a dáva jasne na javo, akou cestu sa Audi vyberie: Mohutná predná maska chladiča, ostré a drsné svetlomety ktoré používajú najnovšiu technológiu LED diod dávajú jasne na javo dravý charakter tohto vozu.
Na začiatku tohot konceptu stála otázka, ako kabriolet a suv spojiť do jedneho, tak, abu karoséria nebola namáhana a nekrútila sa pri prejazde nerovností. Audi to vyriešilo dvojitou podlahou, ktorá namiesto výstuh plošnej sústavu privádza problém z nerovnosti ciest na priestorovú karosériu, ktorá pohltí väčšie množstvo nerovností a je pritom ľahšia.
Motor tiež nezaostáva za moderným dizajnom a už teraz vie splniť normy pre EURO 6 a to vďaka common-railu novej generácie. NOvý motor V6 3.0 TDIvie vyvinúť silu až 176 Kw a z 0 na stovku to zvládne za 7,5s. a to pri spotrebe len 7,3l/100km.
Interier tiež pokračuje v novom trende, ktorý sa objavil ešte pred pol rokom v Roadjet Concept.
V ňom si našiel svoje miesto aj nový systém MMI v ktorom sa nachádza aj navigácia formou Google Earthu.
V Audi Cross Cabrio Quattro dominujú čisté tvary, podčiarknuté bielou farbou poťahou a prístrojovej dosky.
Dizajn a interier Vám zbytočne budem vypisovať, keď si to tu môžete pozrieť. Ešte sem pridám čo sa do sériovej podoby možno dostane a čo nie.
ČO BY SA MOHLO DOSTAŤ:
exterier: maska chladiča, zandé svetlomety, LED diody
interier: volant, sedadla, komfortná riadiaca páka
ČO SA PRAVDEPODOBNE NEDOSTANE:
exterier: pneumatiky, predné svetlomety, zadný difúzor a štyri výfuky.
interier: nový systém MMI s navigáciou Google Earth (tento system určite príde no v tomto modeli ešte nie)
Na záver dodám, že to, čo sa dostane do výroby a čo nie je len moje subjektívne hodnotenie. Čiže mienku čo a či sa vôbec dostane do výroby si môže urobiť každý sám.