Má vôbec takáto kampaň úžitok? Smiešna kravička nám má pripomínať, aby sme konzumovali viacej mlieka? Mnohí sa nad takouto formou pousmiali, možno deti z nej majú akú-takú radosť. Tiež patrím do tej prvej skupinky, keďže som pravidelným konzumentom tohto vzácneho a chutného produktu a to v nemalej miere, pripadá mi takáto forma reklamy dosť smiešna a detská. Len ma zaujalo, prečo to podali takouto formou? To na ministerstve nemajú lepšie nápady? Deti to zaujme, ale v konečnom dôsledku sú tu rodičia na to, aby im to mlieko alebo mliečne výrobky kúpili.
11. jún 2006 o 10:13
Páči sa: 0x
Prečítané: 113x
Slováci pijú stále menej...!
...mlieka! Takto sa začína reklama na kampaň na zvýšenie objemu spotrebovaného mlieka na obyvateľa v SR.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(0)