Chvíľku som na to pozeral ako puk. Najskôr ma vytočila zelená reklama prekrývajúca text a zanovito sa držiaca stále v pravom dolnom rohu. Posúvanie sa po stránke nepomohlo. Vždy sa pekne skĺzla nižšie. Už som si povedal, že klientom OTP sa už len z tohto dôvodu nikdy nestanem, keď tu zrazu - bác. Hypotéku - tentokrát v modrom - ponúka aj Tatra.
Na druhej strane nie je na škodu vedieť, že sa o mňa bijú toľké banky, len aby mi mohli požičať. Sme.sk je toho živým príkladom.
Ostáva len zodpovedať jednu otázku: čo v prípade, ak mi núkajú kolu, a ja mám chuť na čaj?
Absurdita reklamy na sme.sk
Určite ste to už zažili: otvoríte si stránku, a zrazu vám tam bliká reklama. Prípadne dve. Tri. Bannerov ako na sústredení. Prípadne sa začne tlačiť v ďalšom okne pop-up. Každý si musí nejako zarábať, (internetové) médiá reklamou. Čo by ste ale povedali na to, keby vás na tej istej stránke lákali naraz hneď dva konkurenčné produkty? Coca Cola a Pepsi, napríklad. Nemožné? Čítajte ďalej.