
Keď som sa včera zamýšľal nad situáciou a súvislosťami okolo českých VyVolených, netušil som, aký vizionársky titulok som vymyslel, a aké kreatívne riešenie dokážu doslova za pár hodín zodpovední priniesť. A zabiť tak niekoľko múch naraz...
Pätnásťmiliónový divácky trh je snom asi každého slovenského či českého televízneho riaditeľa. "Primáci" a "jojkáči" môžu od radosti jojkať.
"Vďaka ústretovosti kolegov zo slovenskej televízie JOJ budú naši VyVolení pokračovať zo Slovenska. Sme veľmi radi, že nám vedenie televízie JOJ vyšlo v ústrety a umožní nám využitie vily ako aj štúdia a technického zázemia. Diváci sa tak môžu tešiť na svetový unikát, spojenie dvoch rozbehnutých reality šou," povedal generálny riaditeľ Prima TV Martin Dvořák.
Základná poučka šťukológie hovorí, že nech sa stane čokoľvek, treba to využiť vo svoj prospech. Netreba sa potom čudovať aj tejto pasáži tlačovej správy:
"Během pondělka budou VyVolení převezeni na Slovensko, kde se v průběhu velké večerní show v přímém přenosu přesunou do Vily slovenských VyVolených. Hra bude pokračovat podle standardních pravidel, čeští i slovenští VyVolení budou obývat společně jednu Vilu, systém obou her zůstane zachován."
Na záver nesmie chýbať ubezpečenie kompetentných, že napriek neočakávaným okolnostiam pôjde všetko hladko, ak nie možno ešte hladšie ako doteraz:
"Obidve hry budú pokračovať podľa štandardných pravidiel, českí aj slovenskí VyVolení budú obývať spoločne jednu vilu, systém oboch hier však zostane zachovaný," informoval hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth s tým, že ďalšie podrobnosti spolupráce televízie Prima a televízie JOJ sú momentálne v štádiu rokovania. "Pomoc českému tímu VyVolených bola pre nás prirodzená a sme pripravení vyjsť televízii Prima v maximálnej možnej miere v ústrety. Česko-slovenským spojením dvoch skupín VyVolených pripravíme spoločne našim divákom neobyčajný zážitok," povedal dnes generálny riaditeľ TV JOJ Milan Kňažko.
Zabudol dodať, že "účinkujúcim" pripravia pôdu na "zcelebritovanie sa" v médiách tej druhej krajiny, v ktorej doteraz o nich ktokoľvek pramálo tušil.
Ostáva už iba jedna otázka, nad ktorou sa asi zamyslia aj kolegovia z PR agentúr: sme svedkami geniálneho krízového manažmentu alebo dokonale riadenej udalosti?