Rozčarovanie nastalo až pri snahe si spomínané bonusové minúty aktivovať na príslušnom telefónnom čísle. Milý hlas ma uvítal, nezabudol pripomenúť, že tento hovor je zadarmo a vyzval ma, aby som pre požadovanú voľbu stlačil nulu.
Bol som upozornený, že sa preverujú moje údaje a vzápätí mi automat oznámil moje telefónne číslo. Po jeho odrecitovaní som skoro vyletel z kože: bolo treba zadať posledné štyri čísla PUK kódu. Mám ho bezpečne uložený v šanone s agendou môjho operátora (presne podľa jeho odporúčania). Tým pádom si ho nepamätám.
Bezplatný hovor som ukončil a rozhodol som sa, že si službu aktivujem až z domu. Tam totiž nešťastný PUK leží v zásuvke. Som sklamaný zistením, že niekedy byť viac menej. Nikde v propagačných materiáloch som sa totiž nedočítal, že nejaký kód budem vôbec potrebovať. Dokonca ani na stránkach operátora. A nepovedal mi to ani milý automat na začiatku telefonátu. Operátorovi je to asi jedno, ak mu kvôli jednej veci volá zákazník dvakrát. A možno je to úmysel, za ktorým sa skrýva testovanie siete. Čo vy na to?