Príležitosť alebo hrozba? Vidina peňazí a úspechu alebo jedna veľká lož? Ale ešte pred tým ako si zodpoviete vy aj ja na tieto otázky, je potrebné zamyslieť sa...Áno, byť obklopený peniazmi je úžasná vec. Dosiahnutie finančnej slobody je ešte úžasnejšia vec. Veď kto by nechcel mať krásne Lamborghini zaparkované vo svojej garáži a bývať na Azúrovom pobreží? Asi len niekto, kto je šťastný vo svojej podstate a nepotrebuje k životu žiadne materiálne statky, ktoré sú často krát spojené s našou malichernosťou.
Určite ste to zažili aj Vy! Vy dámy ste si kúpili tie krásne lodičky z výkladu a potom ste prišli domov a zistili, že máte doma niekoľko podotýkam podobných párov lodičiek. A neskôr ste zistili, že aj zbytočných. Okrem lodičiek sú to na druhom mieste kabelky. Vy páni, musím povedať, že investujete rozumnejšie.
Aj keď tá vila na Azúrovom pobreží naozaj stojí za hriech...Ale vráťme sa k tomu o čom tento článok má byť. O Multi level marketingu.
Keď hovoríme o multi level marketingu, hovoríme o kombinácií priameho predaja s "franchisingom".Výrobca produktov vytvoril podmienky pre podnikanie svojim distribútorom a tí možu na základe toho ponúknuť príležitosť ďalším ľuďom aby sa aj ony stali distribútormi určitého výrobku alebo služby. Takto vzniká jednotlivým distribútorom viacúrovňová odberateľská štruktúra. Niekto s tým má dobré skúsenosti a niekto naopak zlé. Ale čo sú to zlé skúsenosti? Ako vznikajú? Môžme za ne my sami?
Ja si myslím, že áno. Sme to my, ktorí sme strojcami svojho šťastia, nešťastia, ale aj úspechu a neúspechu. Ako som už hovorila v úvode, vidina peňazí je krásna takmer pre každého a samozrejme ponúkané produkty musia byť a aj sú jedinečné. A tu jestvujú dvojaké názory. Buď to robíme vyslovene kvôli peniazom a ponúkame ľuďom produkty,ktorým neveríme a nemáme ich ani odskúšané alebo ich odskúšané máme a veríme tomu čo hovoríme druhým ľuďom resp. budúcim distribútorom a aj spotrebiteľom. Ja osobne preferujem variantu číslo dva. Viem, čo predávam a verím tomu. Aj keď zatiaľ sa bavíme čisto imaginárne.
S vierou je veľmi úzko prepojené to, či nás práca ktorú robíme aj napĺňa. Vysoké percento ľudí nie je šťastných so svojou prácou. Časom podliehajú akémusi stereotypu. Nazvala by som ho negatívnym, pretože práve ono ničí v každom z nás skrytý potenciál a vnútorné túžby.

Áno, nie každý je pre MLM stvorený. Sú aj ľudia, ktorých vlastná práca baví a nevymenili by ju za nič na svete. Ale ak sa nachádzate v tej opačnej skupinke, rozhliadnite sa okolo seba, zamyslite sa ako by ste to, čo práve robíte vedeli zmeniť. Možno máte predsudky, negatívne skúsenosti. Každopádne problém treba začať hľadať v prvom rade u seba, až potom u druhých.
Prajem Vám ešte krásny večer a nezabudnite, že každý deň je našim novým začiatkom.
Vaša Lívia