V jednom z autobusov michalovskej SAD, niekedy okolo Vianoc 2007:
(kvôli nie práve najlepšej kvalite fotky je prepísaný jej text pod ňou)

"Vážení cestujúci, v ostatnom čase dochádza k zvýšenej preprave automobilmi nepravidelnej prepravy osôb v náhodných časoch, keď títo prapravcovia vás oslovujú a ponúkajú vám "rýchlejšie cestovanie" najmä na trase Sobrance - Michalovce - Sečovce - Košice, Kráľovský Chlmec - Trebišov - Sečovce - Košice a späť.
Dopravná spoločnosť SAD Michalovce, a.s. vykonáva pravidelnú prepravu osôb na linkách a v garantovaných časoch zverejnených v cestovných poriadkoch v súlade so schválenou licenciou.
Pravidelná preprava osôb je služba, ktorá je spoplatňovaná a je ju možno vykonávať len v prípade, že bude zabezpečená návratnosť prostriedkov vynaložených na jej vykonávanie (prevádzku autobusov). V prípade znižovania počtu cestujúcich budú prepavné spoločnosti nútené z ekonomických dôvodov postupne obmedzovať pravidelné autobusové spoje.
Vážení cestujúci, dovoľujeme si vás touto cestou požiadať, aby ste zvážili, či máte záujem o dlhodobé a pravidelné autobusové spojenie, alebo o spojenie čisto náhodné. SAD Michalovce, a.s."
Vážení predstavitelia SAD Michalovce,
spôsob, ktorý ste si zvolili, aby ste si získali cestujúcich, je nevídaný. Človek by si povedal, že by vám konkurencia neuškodila. Všade to funguje tak, že konkurencia buď znižuje ceny alebo zlepšuje služby za dané ceny. Čo keby ste skúsili aspoň to druhé, namiesto zastrašovania cestujúcich? Či si nebodaj myslíte, že keď skrachujete, tak sa na to tí konkurenční prepravcovia vykašlú, vás chcú iba zruinovať? Prekvapím vás, ak poviem, že vás iba nahradia? Že to, čo chcú, je prežiť na trhu a keď sa im bude dariť, tak budú mať vlastné cestovné poriadky a nebudú fungovať "čisto náhodne"?
Využite to, že ponúkate svoje služby už roky a posnažte sa viac. Rok 1989 už padol, nadišiel čas pomerať si sily so súperom.
s pozdravom,
(aj) váš zákazník