Všetko pre zákazníka...

alebo Náš zákazník - náš pán... Teraz Vám opíšem jednu osobnú skúsenosť, ktorá sa nám stala 28. decembra 2006 v novom nákupnom centre obchodnej siete BILLA, na Saratovskej ulici v Dúbravke - neďaleko Kultúrneho domu okolo 16-tej hodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)
Obrázok blogu
(zdroj: Internet)

13. novembra dostali do predajne pekné, na pohľad kvalitné hlboké pekáče. Malé aj väčšie.Povedali sme si s manželkou, že to bude vhodný darček pre moju mamu, keďže veľa a pomerne často pečie. Tak sme rovno kúpili ten väčší pekáč. Do našej rúry pasoval, nuž sme si mysleli, že bude aj do maminej. To sme ešte nevedeli, že mama dostane nový sporák a do novej rúry mal ten nový pekáč nejaký ten centimeter navyše.

Obrázok blogu

naša "bývalá" BILLA

Tak sme včera išli - do vtedy ešte našej BILLY - že sa ho pokúsime vrátiť, alebo vymeniť - pokladničný blok sme na šťastie odložili a mali sme ho. Ja som zobral košík a išiel som cez predajňu a manželka išla do kancelárie vedúcej. Vysvetlila jej situáciu, že to bol darček na Vianoce a preto ho ideme tak neskoro vrátiť, alebo vymeniť za iný tovar. Vedúca bola ochotná a dala príkaz pokladníčke, aby vrátila peniaze. Tá po znovunačítaní kódu povedala, že nemôže vrátiť celú sumu, lebo medzitým bolo precenenie a pekáč stál o 100sk menej, a jej by vzniklo manko, ktoré by musela zaplatiť zo svojho. My sme argumentovali, že ak vraciame tovar, za ktorý sme zaplatili plnú sumu - tj. o 100sk viac, chceme tú sumu za tovar v plnej hodnote, akej sme ho zaplatili a nie menej,že im by potom vznikol plusový schodok +100sk. Na to nám vedúca - stále ochotná - povedala, že nie je to v jej kompetencii, aby tento prípad vyriešila.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
vo dverách vedúca s pokladníčkou
vo dverách vedúca s pokladníčkou 

vo dverách "aktérky konania"

Tak som jej povedal, že ak to nevie vyriešiť, nech zavolá svojim nadriadením a oni rozhodnú. Po krátkom telefonáte s inšpektorom /tuším predaja/ jej bolo povedané, aby prípad vyriešila k spokojnosti zákazníka.

Až po tento bod sme boli s riešením spokojní /myslím, že každý by bol/ keby sa do toho nezamiešala pokladníčka s poznámkou, že toto bolo naposledy, čo nám vracia peniaze. Na moju otázku, ako sa to s nami rozpráva, že môžu takýmto jednaním - /pokladníčky/ - stratiť zákazníka - povedala, že mali sme si to skôr rozmyslieť - jej nič nehovorilo, keď jej žena pripomenula, že je to darček k Vianociam a tie boli pred nedávnom - kedy sme ho podľa nej mali vrátiť...

SkryťVypnúť reklamu

Až nakoniec vedúca povedala, nech vráti peniaze a oni si to "interne vybavia" neskôr. Nás zarazilo, že sa takto správa pokladníčka, keď so zákazníkom jedná vedúca. Ani náznak úcty k zákazníkovi - už vôbec nie "Náš zákazník - náš pán" - veď sa jedná o obrat - to sme tam chodievali hodne nakupovať. Naschváľ píšem "chodievali", lebo už nebudem,našťastie sú tu aj iné obchody a ...markety, kde si možno uvedomili, že sú závislí od zákazníkov - /každý jeden obchod, že páni obchodníci/...Alebo to bude ako voľakedy, keď obchodníci určovali komu kilo banánov - komu dve...Tá doba sa dávno skončila "pani pokladníčka a vašou zásluhou Vaša predajňa stratila zákazníka - zákazníkov...

SkryťVypnúť reklamu

Som zvedavý, čo na to budú hovoriť vaši nadriadení, keď sa o o tom dozvedia...Určite máte v talóne viac prehreškov proti záujmom obchodu - porozmýšlajte nad svojím konaním...možno vám bude odpustené. Ak ste mali "zlý deň" nevyvršujte sa na zákazníkov, to si nechajte na doma.

Má niekto s kolegov blogerov podobné skúsenosti? Ak áno dajte vedieť...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Anna Brawne

Anna Brawne

105 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu