"Len to, čo je na polici."
" Ale ten druhý má zdeformovanú celú spodnú časť, asi niekomu padol na zem."
(To sa ľahko stane, ak sa nešetrne nakladá s príliš hrubými knihami v mäkkej väzbe.)
"Len to, čo je na polici."
"A nedávate nejaké zľavy, ak sú knihy poškodené?"
"To máte dobrú cenu. Aj s CD-čkom."
"Ja viem. Ale tá edícia vyšla celá už s dobrou cenou, je to navrchu napísané. V každom kníhkupectve ju budú mať za dobrú cenu."
"Nijak vám to funkčnosť neznižuje. Listovať v ňom môžete, tak v čom je problém."
"Ale skoro 30 eur sa mi zdá dosť, aby som ho kupovala poškodený."
"Slečna, za vami stojí rad, len zbytočne zdržujete."
Ja som si doteraz myslela, že zákazník má právo na nepoškodený tovar aj za výbornú cenu. Je to blbosť?