Geniálna myšlienka, ktorú som nevymyslela ja a preto ju musím neznášať. Mám chuť ísť do Baumaxu a vykúpiť všetky vedrá . A všetok fridex do mrazákov. A každého, kto si vyleje na hlavu vedro, tým vedrom vtĺcť aspoň po členky do zeme. ( sorry šéfe). Proste ako to, že to nenapadlo mne? Niežeby som už pár dobrých a pozitívnych nápadov nemala, ale toto! Dokonalé! Marketér vo mne explodoval od závisti.
A tu sa ozve ten naivný dobrák vo mne a hovorí: „ Hej bejby, a ty by si čakala, že človek na seba potrebuje vyliať vedro, aby mu došlo, koľko ľudí to vedro nad hlavu ani nevládze dvihnúť? A koľko ľudí používa vedro len na to, aby sa do neho mohlo po chemoške vyzvracať...alebo ním vynášať plienky nevládnych starcov? To sa svet naozaj musel obliať studenou vodou, aby to všetko pochopil?
Zapojilo sa veľa dobrých ľudí. Videla som na svojom walle mnoho chlapov, ktorí pravidelne prispievajú k nám a ešte sa aj poliali a prispeli navyše. A tí ostatní, ktorí sa prebrali až teraz? Škoda, že nevedeli už dávno, že ak pomôžu, môžu byť súčasťou niečoho veľkého. Že sviežosť neprichádza s ľadom, ale s dobrým pocitom. Že veľký svet sa neodohráva na sociálnej sieti ale u nás, kde ľudia darúvajú krv a autá a podnikatelia v najväčšej sezóne zatvoria hotely, aby tam nechali vyblbnúť krivkajúce decká. Že je proste u nás fajn.
Ach, keby sme všetci pochopili, koľko získame, ak pomoc bude bežnou súčasťou nášho života. Možno ako sex. Urobíte dobre inému. Urobíte dobre sebe. A ešte to má aj hlboký celospoločenský význam.
Hej no, ak by to úplne všetci pochopili,boli by sme my marketéri v charite bez práce. Ale bol by to najkrajší deň nášho života.