Dnes už je neskoro plakať nad rozliatym mliekom. Komerčné TV a ich diváci sú navzájom prepletení a nech sa vo svojom bahne spolu váľajú. Sú to ich peniaze a ich problémy. Náš problém je ale úplne inde a to by mohli vedieť aj ministri a hlavne kultúry. Existuje štát, verejnoprávna STV a licencie udeľované komerčným TV. Komerčné TV sa vyviezli na piedestál sledovanosti po chrbte STV. Tá nešťastníčka bola vždy zneužívaná len ako slúžka pre politické strany a tiež ako nástroj prelievania peňazí. A peňazí má STV viac než dosť. A stačí jej ešte menej, treba zrušiť koncesionárske poplatky, činnosť STV zhospodárniť a dôsledne kontrolovať. Môže okamžite vysielať STV3 rozprávky, STV4 z archívu cez satelit. A TV scéna Slovenska sa okamžite skultúrni. To by ale nemohlo existovať prepojenie STV na stranícke centrály a tiež by tu nesmelo byť šéfstvo, ktoré je ako cap záhradníkom. To už ale pán minister kultúry nechce vidieť a vedieť. Prečo asi?
Strácajú TV súdnosť? Stratili už dávno, minister kultúry SR !
Komerčné televízie už dávno stratili svoju súdnosť. Začalo sa to vtedy, keď sa vymysleli peoplemetre a vzťah divák - reklama sa stal rozhodujúcim pre kšeft reklamných agentúr. Tie tlačia televízie do sledovanosti. A komerčné televízie sa rýchlo prispôsobili. Nakoniec im to aj vyhovovalo. Vždy je jednoduchšie dostať príkazom, čo treba nakúpiť ako skutočne tvoriť. A čert ho vie, ako to v skutočnosti bolo na začiatku. Či peoplemetre určovali, že vraždy,sex,vulgárnosti a drogy ľudia najviac pozerajú, alebo to len ktosi tak nakamufloval a televízie už potom ľudí naučili ten odpad pozerať.