Marketingová strana Nová väčšina

Nová väčšina má novú kampaň. Tento krát nie je zameraná na podporu predaja knihy Daniela Lipšica a teraz sa ani necítim dotknutá sloganom „Slušné Slovensko potrebuje lídra“. Vždy ma to vytočilo, keď som videla ten bilbord. My sa tu delíme na neslušné a slušné Slovensko podľa toho, koho volíme? Nie som ľavičiarka, ale ľavičiari sú akože neslušní? Kto určuje, kto je slušný a kto neslušný? Hádam nie pán Lipšic, že nie? Vždy mi napadlo, keď som išla okolo, že by sa tam skôr hodil nápis „Slovensko potrebuje slušných politikov“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

V týchto dňoch sa mi pred kanceláriou objavil bilbord ďalšej reklamnej kampane Novej väčšiny so sloganom „Nový ekonomický poriadok". Slovo poriadok mi evokuje nie príliš demokratické režimy a snaha o „nastolenie poriadku" na mňa pôsobí absolutisticky, ale o to nejde. Keď už sa na to každý deň musím z kancelárie pozerať, povedala som si, že si vygooglim, čo je tento „Nový ekonomický poriadok". A teraz sa podržte, Nová väčšina k tomu mala konferenciu s názvom „Ako zobudiť tigra". Po zhliadnutí všetkých príspevkov som mala pocit, že ide skôr o uspávanie mačiatok ako prebúdzanie šelmy, ale veď nie každý má rečnícky dar ako Fidel Castro alebo myšlienky ako Albert Einstein.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže „Nový ekonomický poriadok". Čo je to za názov, akými symbolmi sa to inšpirujú stratégovia Novej väčšiny? Programom Nová ekonomická politika vodcu ruskej boľševickej revolúcie V. I. Lenina? Jedinou záchranou by bolo, že názov ekonomického programu Novej väčšiny bol inšpirovaný Franklinom Delanom Roosveltom, ktorý ako liek na vtedajšiu krízu predložil Amerike svoj New Deal. Žeby sa však Lipšic, pravičiar reaganovského razenia, nadchol pre myšlienky najľavicovejšieho amerického prezidenta? Nemajú v tej strane problémy s identitou?

Keby bola Nová väčšina politická strana s autentickými hodnotami, nemohol by ju takto zrádzať jej vlastný marketing. Lenže keď sú reklamné kampane jej jedinou agendou, nemôže to dopadnúť inak. A tak tu po Smere a 99% máme ďalšiu marketingovú stranu - Novú väčšinu Daniela Lpišica.

SkryťVypnúť reklamu

Kto robí tejto marketingovej strane stratégiu? A vôbec. Kde neparlamentná strana berie peniaze na už druhú takúto kampaň? Pár overených faktov: Bežná cena za prenájom bilbordu sa pohybuje medzi 100 až 200 eurami. Cena produkcie sa pohybuje medzi 10 až 20 eurami. V rámci štandardnej kampane sa používa od 100 do 150 bilbordov v Bratislave a 300 až 500 na zvyšku Slovenska. Bez zľavy takáto kampaň stojí od 50 do 60 tisíc euro. Ak dostane klient zľavu a využije rôzne last minute ponuky, môže mať šťastie a zaplatí "len" 30 tisíc, čo je stále takmer milión starých korún.

P.S.: Dlho som nevedela, čo mi „poriadok" najviac evokuj, ale prišla som na to. Pamätáte si kampaň SMERU - SD Majster poriadok?

SkryťVypnúť reklamu

http://www.youtube.com/watch?v=DnHEJPabVkE

P.P.S.: Som už unavená z toho, ako tu každých pár rokov ide niekto robiť poriadok a pritom je tu stále väčší chaos...

Alexandra Macúchová

Alexandra Macúchová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

It doesn´t get easier, you get stronger. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

228 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

317 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

91 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu