Ako zarobiť obrovské peniaze (alebo šmejdi ináč)

(Vydržte to čítať a nemajte obavu, toto nie je návod na šťastie. Snáď sa podarí vyhrať nad ďalšími špekulantmi.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Máte firmu, najlepšie s.r.o.? Stačí si založiť ďalšiu s.r.o, v ktorej bude vaša s.r.o. jediným spoločníkom a pod ktorou to budete prevádzkovať. Potom treba dať zaregistrovať webovú doménu s názvom, ktorý bude asociovať dôveryhodnosť týkajúcu sa akéhosi registra. Potom niekde vyhrabať databázu firiem a organizácií. Alebo aj obyčajný telefónny zoznam. Začnite obvolávať postupne a vysvetľovať, že: „bla bla bla, internetová reklama, bla bla bla, budú všetci o vás vedieť, bla bla bla, veľa spokojných užívateľov a firiem, bla, bla, bla, bla...“ V nahrávanom telefonáte (!) vytiahnete z vami volaného ešte zopár činností, podľa ktorých budú klienti vyhľadateľní. Oznámte cenu, že to bude „len“ za 300,- € za rok, čo je pre takúto reklamu bagateľ. A hlavne, získajte jeho súhlas, teda konkrétne „áno“, ktoré keď je nahraté, bude záväzné. Tým máte vymaľované, čo sa týka klienta. On totižto netuší, že týmto je zmluva uzatvorená a že každý rok mu budete posielať pozdrav vo forme faktúry na 300,- € a že ak sa aj rozhodne nepodpísať nejakú zmluvu na papieri, ktorá mu na úvod od vás príde, tak je to už vlastne fuk. Zmluva je už, "per huba," uzavretá, tak treba platiť.
Vytvorte si web. Stačí jednoduchý, ani nemusíte oslovovať niekoho, aby vám ho vyrobil, to zvládnete aj sami. Zabezpečte si len, aby ste ten web niekde prevádzkovali. Odporúčam Websupport, lebo ak by sa náhodou došlo na to, že robíte nekalú činnosť, oni za vás pokutu radi zaplatia. Majú s tým bohaté skúsenosti. Takže treba nenáročný web, ktorý nebude ani vyžadovať veľa úložného priestoru, lebo samotný databázový text skutočne veľa nepotrebuje. A ešte aby vedel triediť podľa naklikaných činností. Ale fakt, stačí to jednoducho, na zviditeľnenie svojich takto lapených klientov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo s takými, ktorí prekuknú vašu činnosť a budú chcieť z toho von? Zamestnajte si nejakú uvrešťanú ženu / dievčinu s nízkym sociálnym cítením, ktorá bude dookola opakovať, že nič sa už na toto obdobie nedá vypovedať a je povinnosť platiť. Jej schopnosť byť uvrešťaná je veľmi dôležitá, lebo hrozí nebezpečenstvo, že čím viac bude prichádzať klient na to, že robíte z neho vola, tým viac mu bude stúpať tlak a hlas.

A pokračujte v naháňaní nových klientov.

To ešte nie je všetko. Založte si ďalšiu s.r.o. s jediným spoločníkom, teda vašou s.r.o. (iný konateľ je potrebný), zaregistrujte inú doménu, ktorá bude v názve zase evokovať seriózne zastrešenie firiem a zvyšok robte ako je vyššie napísané. Kontaktujte najmä tých, ktorých ste už kontaktovali svojou prvou "reklamnou" firmou a súhlasili. Rátam, že tak 30% z tých, ktorí za túto zbytočnú službu platia, vám na to opäť kývnu, aby si zvýšili šance. Ale robte to trochu ináč, hlavne s vizuálom, aby nevzniklo podozrenie, že tie „databázoidné“ weby sú jedno a to isté, a že za tým stojíte len vy. To nech si prípadní rýpali zistia až na obchodnom registri, tam sa totiž takéto veci ťažko utajujú.

SkryťVypnúť reklamu


Profitabilita? Vysoká. To si píšte. Tak, veľa šťastia!

P.S.
Je to zavádzajúce a vlastne aj podvodné konanie, na ktoré sú naše zákony krátke. Títo „podnikatelia“ si prídu na pekné peniaze, stačí len ľúbozvučne podať baladu o tom, že v tejto dobe sa bez takejto činnosti nezaobídu, aby sa o nich vedelo a prinieslo to niečo dobré do ich činností. Ináč, dokázali presvedčiť cez 300 cirkevných organizácií (ktoré mimochodom títo šmejdi radi oslovujú). Školy som ani nerátal. Samozrejme, ich biznis trvá len do prekuknutia ich praktík, ale poistené to majú tým, že keď sa na to príde, tak ešte majú zabezpečený ďalší rok. A zrušiť to nie je jednoduché, ale dá sa to. Ak ste sa v tomto niekto našli, zrušte to. Nenechajte sa takouto cestou vypaľovať.

SkryťVypnúť reklamu

Ápropo... Účinok tejto reklamy má efekt navlieknutia mŕtveho do zimníka. Keď do toho pozriete, akoby ste sa opäť dívali do telefónneho zoznamu.

Martin Šauša

Martin Šauša

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľakrát nevieme to, čo nás trápi, ani pomenovať, nieto ešte riešiť. Preto je dobré problémom dať mená. Na každý problém, keď už existuje jeho meno, existuje aj jeho riešenie. Božia spravodlivosť by mala mať prednosť, aj keď si to veľakrát nechceme pripustiť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

91 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu