
Skoro ako v tej známej „Zpráve z tisku" od Karla Kryla...." Obě delegace položili pak věnce na hrob Neznámého vojína."
A co na to Neznámy vojín ?
„Slovenský premiér spolu s ministrom poľnohospodárstva navštívil družstevné polia v Nevericiach, aby skontrolovali stav tohtoročných žatevných prác."
V Nevericiach.....aké symbolické.
Róbert Fico však neprišiel medzi pšeničné klasy, aby zistil, či bude dobrá úroda, ale preto, že dobrá pravdepodobne bude.
A hlavne, aby to on ako prvý národu, čo čaká na istoty, zvestoval. Veď sme predsa národ vierozvestcov....
Dobrá úroda na Slovensku však už desaťročia nezávisí od politikov. Dokonca je dobrá aj napriek snaženiu politikov.
Lebo hlavne tí sa postarali o to, že potravinová sebestačnosť Slovenska klesla za posledných desať rokov len na 45 percent a na našich pultoch sa objavujú hlavne druhotriedne poľnohospodárske produkty.
A vďaka našim politickým vierozvestcom máme také mzdy, že si za nich môžeme kúpiť akurát tú druhú potravinovú triedu. Ako správni druhotriedni európski občania....
„ Všetci sa spoliehame na to, že ak obchodné reťazce budú mať trošku zdravého rozumu, mohlo by dôjsť k tlaku na mierny pokles ceny potravín", zaznela ďalšia prorocká veta z úst premiéra.
Omyl. Obchodné reťazce nefungujú na princípe zdravého rozumu politikov, alebo ich zbožných želaní. Dokonca sú ochotní prerábať napríklad na predaji rožkov, aby nalákali zákazníkov a zarobili na predaji tej druhej európskej triedy.
A čo ďalej v oblasti politického marketingu pán predseda vlády ?
Skúste sa napríklad odfotiť v nejakej „slovenskej" banke, ako si otvárate účet. Veď aj tam vraj čakajú dobrú úrodu...
Alebo položiť veniec k hrobu Neznámeho slovenského voliča.
A čo na to Neznámy volič... ?
Foto: www.sme.sk