Priestory obchodu osvetľuje niekoľko žiariviek jasným bielym svetlom. Náhodní okoloidúci tak majú improvizované javisko ako na dlani.
Zohranú dvojicu hlavných protagonistov tvorí muž a žena, do tridsiatky majú obaja ešte vcelku ďaleko. Obecenstvo si nevšímajú, príprava prevádzky na zajtrajší nápor zákazníkov dychtivých po zdraví je predsa akt priam slávnostný a vyžaduje si náležitú pozornosť. Akákoľvek chyba totiž znamená veľkú stratu.
Predavačský tandem sa skláňa nad mraziacim boxom a usilovne triedi nepredaný tovar na dve veľké hromady. Jedna putuje vzápätí naspäť do chladu, na druhú si vzápätí posvietia oveľa podrobnejšie. Ide zjavne o starý tovar patriaci do koša, ale chlapíka v kockovanej košeli končiaci dátum spotreby nerozhádže a usvedčujúci dôkaz sa pokúša zničiť. Nálepka však zdatne odoláva a kapituluje až pred dlhými nechtami jeho kolegyne, ktorá vďačne zachraňuje ošemetnú situáciu. Už len pridať štítok s vyhovujúcim dátumom a je to. Rovnakej procedúre sa musí podrobiť ešte niekoľko druhov potravín.
Schopnosť oživiť jedlo patriace do koša by týmto mladým ľuďom celkom určite závideli nielen poprední chemici, ale aj legendárny David Copperfield. Len zákazníkov podobné divadlo veľmi nepoteší. Zdá sa, že práve oni sa opäť raz ocitli až na druhom mieste za ziskom. Nemalo by to byť azda naopak?
Stačí sa však pozrieť na názov obchodu a hneď je všetko jasné. Nad výkladom žiarivo svieti logo spoločnosti obsahujúce anglické slovko „update“. Celkom by sa hodilo aj na označenie činnosti, ktorá práve prebieha za zamknutými dverami. Len máločo poteší viac, než keď sú vaši zamestnanci do bodky verní menu svojho chlebodarcu.