Som jeden z tých, čo si o sebe myslia, že to dokážu. Preto chcem dnes upozorniť na vydarenú reklamu, reklamu s ktorou bohužiaľ nemám nič spoločné a ktorú bohužiaľ robila dokonca konkurenčná agentúra. Prečo bohužiaľ? Rád by som ju totiž vymyslel sám.
Ak pozeráte hokej, už minulé MS ste si určite všimli reklamu na poisťovňu Kooperativa, ktorá výstižne narábala s hokejom a poistnou udalosťou – vykradnutím bytu. Inak tomu nie je ani tento rok. Dokonca sa pracuje s viacerými udalosťami. „Kradnú vám auto“, „Tečie vám práčka“ a „Rozbil som vám okno“ sú milé spoty, ktoré sú skoro totožné s témou vysielania. Fúzia reklamy a udalosti počas ktorej zasahuje konzumenta je priam dokonalá. A navyše aj obsahuje aspekt „zľudovenia“, to znamená, že sa veľmi rýchlo dostane „do rečí“. Dokonca som zachytil informáciu, že ľudia sa už týmto spôsobom na pozeranie hokeja v paneláku zvolávajú. Super!
Čo viac by klient mohol chcieť? Už len aby mala reklama vplyv na obchodné výsledky. Verím tomu, že časom príde aj to. Vplyv na značku určite mať bude. A pri rozhodovaní o výbere poistného má značný vplyv aj asociácie k poisťovni – teda k jej značke.
Preto gratulujem a zároveň sa teším, že aj na Slovensku vznikla „svetová“ reklama. Na prípadné výtky konkuretov radím agentúre MUV/Satchi&Satchi reagovať pokrikom „Ne-va-dí, ne-va-dí“.