...ak si zoberiem úver aspoň 30 000 Sk na dobu nie kratšiu ako 40 mesiacov. No DVD prehrávač som si chcel kúpiť, ale úver nepotrebujem. Pekne som poďakoval svojej bývalej banke a DVDčko si radšej kúpim v obchode. Však načo platiť úroky a poplatky, keď nemusím a tak DVD by ma asi vyšlo drahšie ako v obchode a ani tá ponúkaná značka na obrázku sa mi akosi nepozdáva.
Pár dni na to mi prišiel ďalší list. Nebol to vianočný pozdrav, ale list od môjho mobilného operátora. Poďakoval mi za môj záujem o jeho služby a dôveru, a že sú tie Vianoce posiela mi kreditnú kartu. Naviac ak z nej budem čerpať peniaze (či už platiť v obchode alebo vyberať z bankomatu, či platiť trebárs účty) dostanem ešte dajaké voľné minúty navyše. A stačí tak málo - vyplniť priložený formulár, poslať ho a kartu budem mať do týždňa aktivovanú.Pri čítaní formulára resp. obchodných podmienok na druhej strane som sa dočítal, že k zmluve patrí aj cenník poplatkov, ktorý si môže banka, ktorá kartu v spolupráci s mobilným operátorom vydáva jednostranne meniť. Nech som pozeral ako som chcel,cenník som priložený nenašiel. Asi mi ho omylom zabudli priložiť povedal som si. Tak som zavolal na info linku a od slečny som sa dozvedel, že cenník neposlali nikomu. A tak som pátral, až som sa dopátral.
Rád by som vedel, prečo manažéri pre starostlivosť o zákazníkov posielajú nekompletné informácie, keď už niečo dačo zákazníkovi ponúkajú a zákazník si všetko musí zisťovať sám. Zdá sa, že tá starostlivosť je vlastne nahovoriť zákazníka na ďalší produkt, ktorý nepotrebuje. Ak im naozaj záleží na zákazníkovi, tak prečo sa o nich starajú iba polovičato?Kartu som si zatiaľ neaktivoval, no možno si ňou kúpim to DVD. Ešte uvidím.