Vianočný darček od mobilného operátora a banky

Tieto Vianoce boli štedré. Dokonca mi darčeky ponúkali aj ľudia, od ktorých som to vôbec nečakal. Asi týždeň pred Štedrým dňom prišiel list z banky, kde som si dávno zrušil svoj účet. Už som si myslel, že som niečo banke dlžný, ale po otvorení som zistil, že dostanem DVD prehrávač, ak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

...ak si zoberiem úver aspoň 30 000 Sk na dobu nie kratšiu ako 40 mesiacov. No DVD prehrávač som si chcel kúpiť, ale úver nepotrebujem. Pekne som poďakoval svojej bývalej banke a DVDčko si radšej kúpim v obchode. Však načo platiť úroky a poplatky, keď nemusím a tak DVD by ma asi vyšlo drahšie ako v obchode a ani tá ponúkaná značka na obrázku sa mi akosi nepozdáva.

Pár dni na to mi prišiel ďalší list. Nebol to vianočný pozdrav, ale list od môjho mobilného operátora. Poďakoval mi za môj záujem o jeho služby a dôveru, a že sú tie Vianoce posiela mi kreditnú kartu. Naviac ak z nej budem čerpať peniaze (či už platiť v obchode alebo vyberať z bankomatu, či platiť trebárs účty) dostanem ešte dajaké voľné minúty navyše. A stačí tak málo - vyplniť priložený formulár, poslať ho a kartu budem mať do týždňa aktivovanú.Pri čítaní formulára resp. obchodných podmienok na druhej strane som sa dočítal, že k zmluve patrí aj cenník poplatkov, ktorý si môže banka, ktorá kartu v spolupráci s mobilným operátorom vydáva jednostranne meniť. Nech som pozeral ako som chcel,cenník som priložený nenašiel. Asi mi ho omylom zabudli priložiť povedal som si. Tak som zavolal na info linku a od slečny som sa dozvedel, že cenník neposlali nikomu. A tak som pátral, až som sa dopátral.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rád by som vedel, prečo manažéri pre starostlivosť o zákazníkov posielajú nekompletné informácie, keď už niečo dačo zákazníkovi ponúkajú a zákazník si všetko musí zisťovať sám. Zdá sa, že tá starostlivosť je vlastne nahovoriť zákazníka na ďalší produkt, ktorý nepotrebuje. Ak im naozaj záleží na zákazníkovi, tak prečo sa o nich starajú iba polovičato?Kartu som si zatiaľ neaktivoval, no možno si ňou kúpim to DVD. Ešte uvidím.

Rastislav Meľuch

Rastislav Meľuch

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Obyčajný človek, aspoň si to myslím. Zoznam autorových rubrík:  Realita v praxiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Roman Kebísek

Roman Kebísek

107 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu