Orientácia na skvelú zákaznícku starostlivosť vám pomôže vyhrávať v konkurenčnom boji.

Položili ste ste niekedy otázku aké by bolo získavať zákazníkov na celý život? V zákazníckom servise a zákazníckych službách potrebujete nastaviť zážitkový predaj a po-zákaznícky servis na novej úrovni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Maximálna orientácia na skvelú zákaznícku skúsenosť vám pomôže vyhrávať na nasýtenom konkurenčnom trhu.

Jeff Bezos zakladateľ firmy Amazon sa neustále pýtal svojich zamestnancov, čo majú robiť každý deň inak aby si udržali a získali nových zákazníkov. Jeff požadoval od zamestnancov extrémnu orientáciu na skvelú zákaznícku skúsenosť pri každej príležitosti keď zákazník využije služby Amazon.

Veľké spoločnosti sa často vyhýbajú experimentom a hrajú na istotu.

Toto je vaša príležitosť Doprajte zákazníkom mimoriadny zážitok zakaždým keď san a vás obrátia a potom to urobte znova a znova a uvidíte rozdiel v lojalite zákazníkov voči vašej spoločnosti. zákazník to mimoriadne ocení lojalitou. Mladšia generácia zákazníkov – budúca hlavná kúpna sila sú zákazníci orientovaný na zážitky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: Michal Kováč)

Potenciálny zákazník je vaša dlhodobá investícia.

Ak ste boli obchodníkom s autami, tak predajom ste neskončili, vy ste len začali! Nastavte sa na dlhodobú zákaznícku starostlivosť – to znamená, ak ste získali zákazníka, ktorý si kúpil auto, tak vždy keď bude zvažovať kúpu ďalšieho auta musíte byť prvý v jeho mysli. Musí sa to stať vaša priorita. Získate tým jeho dlhodobú pozornosť a získate tým potenciálne ďalšie predaje pri doporučení jeho rodine alebo priateľom. Nazýva sa to vysoká rentabilita vašej iniciatívy.

Ako biznis kouč a mentor pomáham firmám a obchodníkom zamerať sa na budovanie skvelej zákazníckej skúsenosti.

SkryťVypnúť reklamu

Ak chcete zvýšiť predaj, zamerajte sa na zákaznícku starostlivosť.“ --- Brian Tracy ---

Ak budú vaši zákazníci šťastní, potom vám budú dôverovať. Buďte so zákazníkmi v stálom kontakte a ak sa u nich objaví problém okamžite ho vyriešte.

Obrázok blogu

Ubezpečujte vašich zákazníkov, že vám na nich záleží.

Michal Kováč

Michal Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Michal Kováč je biznis kouč a tréner, ktorý pomáha ľudom objavovať ich potenciál a dosahovať výnimočné výsledky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu