Odpoveď na sťažnosť.
Dňa 23.11.2009 sme Vaše písomné podanie zaevidovali, prešetrili a oznamujeme naše stanovisko:
Bol predvolaný vedúci oddelenia centrálneho dispečingu, aby sa k predmetnej udalosti vyjadril. Z jeho písomného vyjadrenia, ako aj z palubného počítača vozidla vyplýva, že dňa 22.11.2009 posledný spoj linky č.31 opustil zastávku Grunt s 3 – minútovým časovým predstihom voči času stanovenému v cestovnom poriadku.
K Vami uvedenému druhému prípadu nie je možné zaujať objektívne stanovisko, nakoľko ste neuviedli relevantné skutočnosti potrebné k prešetreniu (deň a čas udalosti).
V zmysle týchto skutočností považujeme Vaše písomné podanie za opodstatnené.
Vodič bol nadriadeným zamestnancom dôrazne upozornený na dodržiavanie platného cestovného poriadku (odchodov zo zastávok v stanovenom čase). Zároveň bol sankcionovaný v zmysle Odmeňovacieho poriadku DPMK, a.s..
Za vzniknuté nepríjemnosti sa Vám v mene našej akciovej spoločnosti úprimne ospravedlňujeme.
Uvedené dávame na vedomie a ostávame s pozdravom
JUDr. Alena Vojtechovská
vedúca oddelenia kvality a kontroly
Môj komentár
Odpoveď mi bola zaslaná z emailu klika@dpmk.sk patriacemu Mgr. Marianovi Klikovi, i keď podpísaná je JUDr. Alena Vojtechovská. Asi mám kliku, že mi vôbec odpísali :)
Nesťažujem sa problémy "vo veci nevypravenia, resp. meškania spojov autobusových liniek na sídlisku KVP" (vyjadrenie DPMK na staznosti.sme.sk), ale na spoj, ktorý ide cez Myslavu = iné sídlisko/dedina, i keď sa jedná o sídlisko pod sídliskom KVP.
Na zastávke som bol 6 minút pred plánovaným odchodom autobusu (a hodinky mam zosúladené s autobusmi, píšem to v odpovedi). Podľa DPMK, autobus odišiel 3 minúty skôr. Mám dilemu: Tvrdia mi (a dvom spolučakajúcim) teda, že som (sme) hluchý slepý a neschopný zaregistrovať zelené svietiace a hučiace vozidlo o rozmeroch 2,5 x 3 x 12m (odhadom), alebo že som človek s IQ pod 25, odborne povedané idiot?