Nepríduvší (absentujúci) spoj č.31 {22.11.2009}: Reakcia na odpoveď

Reakcia na odpoveď DPMK na sťažnost "Nepríduvší (absentujúci) spoj č. 31". Odoslaná dňa 22.12.2009

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Vec: Odpoveď na odpoveď na sťažnosť zo dňa 23.11.2009

Dobrý deň,

ďakujem za Vašu odpoveď na moju sťažnosť a jej kladné vybavenie.

V odpovedi uvádzate, že: "Z jeho písomného vyjadrenia, ako aj z palubného počítača vozidla vyplýva, že dňa 22.11.2009 posledný spoj linky č.31 opustil zastávku Grunt s 3 – minútovým časovým predstihom voči času stanovenému v cestovnom poriadku." Písomné vyjadrenie šéfa dispečingu ma nezaujíma. Ja som na zastávku dorazil so 6-minútovým predstihom, ako uvádzam už v pôvodnej sťažnosti a hodinky mám zosúladené s časom v autobuse č. 31, porovnané v 3 rôznych spojoch. Preto sa pýtam: Je autobus č.31 vybavený GPS (alebo iným) lokátorom, určujúcim jeho polohu, alebo palubný počítač zaznamenáva iba to, kedy šofér udá, že dorazil na zastávku?
{Pre lepšie porozumenie uvádzam príklad: stojím na jednom mieste, napr. v garáži, a každých X minút stlačím tlačítko, ktoré zahlási, že som na takej a takej zastávke. Prípadne to robím počas cesty do garáže, po prejdení isteho useku cesty. Obe verzie znemožnia určiť, či autobus reálne na zastávku dorazil.}

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vec, ktorú uvádzate ako fakt, teda že posledný spoj opustil zastávku Grunt s 3-minútovým predstihom, je lož. Dosvedčia to aj 2 ďalší cestujúci, ktorý plánovali v danom termíne cestovať. Vymenili sme si kontakty, obaja bývajú v Myslave. V prípade potreby ich budem menovať.
Takisto si viete overiť, v akom čase boli uskutočnené hovory z môjho mobilu (09** *** ***) na dispečing, ako aj dĺžku ich trvania. V prípade, že hovory nahrávate (na čo som nebol vopred upozornený!), preverte si ich obsah. Ja vás informujem, že akýkoľvek ďalší hovor z môjho čísla na dispečing bude zaznamenaný.

K druhému (resp. skôr sa odohranému) prípadu: dátum ani čas neviem. Prvý "problém" tolerujem, opakované už nie. Potrebné údaje si však viete zistiť podľa toho, kedy bolo hlásené prepadnutie šoféra autobusu č.31 na konečnej zastávke Myslava-Maša (v prípade, že dispečer uviedol pravdivé informácie). Jedná sa o mesiac November.

SkryťVypnúť reklamu

Žiadam:

  • aby autobusy č.31 jazdili (nielen v nočných hodinách) až na konečnú zastávku (Myslava, Maša),

  • a aby dodržiavali cestovný poriadok.

Keďže ste moju žiadosť vybavili kladne a k preplateniu cestovného ste sa inak nevyjadrili, súhlasíte s preplatením cestovných nákladov domov v čase, v ktorom autobus nešiel. Bloček dodám po doriešení tohto prípadu.

S pozdravom Michal Macák

Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

Prémioví blogeri

Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavel Macko

Pavel Macko

188 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu