Jedna z reklám ma ale zarazila – nie len pre to, že ju dávajú najčastejšie, ale preto, že je vyslovene hlúpa.. Myslím tým reklamu na ružových operátorov, ktorý sa spájajú.. Zrejme v tých reklamných spotoch chceli spojiť obe cieľové skupiny ktoré mali na muške pred spojením.. Jedna skupina bola teenageri a tá druhá pracujúci ľudia.. a tak vymysleli niečo, kde sa môžu spojiť obe cieľové skupiny a to – svadba..
Najviac ma zaráža tá, kde nevesta akože hádže kyticu a chytí ju dievča, ktoré malo byť zjavne ukázané ako chudiatko.. A práve to ma najviac hnevá.. Dievča vo fialových šatách vyzerá úplne normálne, je pekné, upravené, len kíl má možno troška viac ako je bežne vídať v telke..
A tak vždy keď vidím túto reklamu, strašne sa rozčúlim.. Vlastne tak trocha podsúvajú nie len to, „že rýchlosť sa vypláca“, ale aj to, že pokiaľ nemá veľkosť oblečenia S, musí byť zákonite neobľúbená, pretože ju každý obchádza.. A to že chytí kyticu je znakom čoho?
Viem, že ja sa do tohto sveta vôbec nehodím a rozčuľujú ma veci, nad ktorými sa iní ani len nepozastavia, ale podľa mojej mienky je táto reklama veľmi smutná..
Ale možno len vidím, to čo tam nie je.. neviem..