Tak dnes mi po týždni od registrácie prišiel mail, že Vitajte O2 Jednotky. Skoro som vyletel z kože - najprv, že prečo s tým čakali týždeň. Druhý raz som vyletel z kože, keď som začal čítať a analyzovať jeho obsah.
Za prvé, tí trpáci ani nevedia poslať mail! Pošlú HTML packaninu bez textovej verzie, obrázky do nej nevložia, ale ani nevložia link na otvorenie správy s obrázkami v webovom prehliadači. Takže, milá Telefónica - mám vás rád, ale NEVIDÍM či mi píšte! Vidím top.jpg 30kb, prázdny modrý štvorec ktorý zaberá celý náhľad správy. K tomu, aby som sa dočítal, že jedna predpotopná SMS ma bude stáť 3.20 Sk musím skrolovať jak blázen.
V maily nie je nič, čo by potvrdilo, že to naozaj JA som sa registroval. Žiadne meno, žiaden výpis registračných údajov - holé nič, proste typický, neadresný spam SPAM. Až sa úprimne čudujem, že tak aj neskončil.
V Telefónice sú už strašne napichaní na Deň D, ale ja osobne mám obavy. Ich webová stránka ani trápny spam vo mne nevyvolali čo len štipku dôvery. Prezentácia je hrozná, na webe je kopec gramatických a štylistických chýb, nedoprekladaných textov, HTML obsahuje fúru chýb a správa sa užívateľsky prinajmenšom divne. Ich "deep blue" dizajn vyžaruje na webe toľko optimizmu, že pohrebný ústav by nestratil ani štipku dôstojnosti takouto prezentáciou. Nie len moji spolužiaci, ale som presvedčený, že aj moji študenti by sa zmohli na dôstojneší start-up ako celá Telefónica so Šedivým na čele.
Uvedomte si, vážený manažment, že ma urážate svojím neadresným SPAMOM a oslovujete ma nespisovnou a niekedy cudzou rečou. Že mi hovoríte, že som štyristotisíca jednotka a pri tom mi ani neviete prísť na meno!