Zúfalstvo mobilného operátora

Nerád telefonujem. Dlhé telefonáty vyslovene neznášam. Mobil beriem ako životnú nevyhnutnosť a praktickú pomôcku. A mobilní operátori mi tento postoj neuľahčujú. Práve naopak, za moje peniaze mi dokážu znepríjemňovať život neuveriteľnou škálou idiotských spôsobov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Nebudem rozoberať vyslovene primitívne a otravné reklamy, nevyžiadané esemesky ani ceny hovorov.

K veci: Idem z práce na rýchly neskorý obed cez námestie SNP v Bratislave. Oproti prichádza neznáma blondínka s čoraz väčším úsmevom. Zastavuje mi cestu, tipujem to na omyl, alebo moju zábudlivosť v kategórii známych mojich vzdialených známych. Ale nie: "Hele ty vole, to tebe jsem tu fáááákt nečekala." Češka. Až teraz registrujem muža, ktorý išiel o krok za ňou, zatiaľ čo sa nechápavo usmievam, ona sa naňho obracia s vetou: "Tak hele, von se se mnou vyspal a teď dělá, že mně nezná, to je co?" Očividne to považujú za úsmevné, pretože sa obaja na mňa priateľsky škeria. Ubezpečujem ich, že sa mýli, alebo by mala vysadiť drogy. Ešte chvíľu ma neúspešne presviedča a snaží sa byť žoviálna, ale je skôr trápna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Situácia sa mení po dvoch zabitých minútach: "Tak jo nedali jste se nachytat, jaký jste pohotový člověk. Kolik lidí se poleká, vymlouvá, urazí..." Nechápem. "A proto pro vás máme dárek. Jaký máte telefon, paušál nebo kartu, kolik provoláte denně... " Jej kolega pritom vyťahuje z tašky katalóg s ponukami. Pochopil som. "Úžasný" reklamný trik. Aha, spolu sme sa zasmiali, už sme kamoši, nenútene sme ťa donútili zastaviť a počúvať nás, sme vtipní, sme originálni, v našej firme budeme ako jedna veselá rodina - my aj zákazníci. A naši zákazníci tiež nie sú hocikto! Sú pohotoví a nedajú sa nachytať - presne ako ty.

SkryťVypnúť reklamu

Otázne je len, či bieda nápadov pochádza z prízemnej fantázie pouličných agentov, alebo ryba smrdí skutočne od hlavy. Moja fantázia zapracovala tak, že som si predstavil školenia T-mobilových psychológov pre predajcov na tému, ako si vynútiť bližší kontakt s potenciálnym klientom. Sranda? A čo keď to tak skutočne je? Trh je preplnený a operátori volia čoraz agresívnejší prístup. O vedení T-mobilu si nerobím ilúzie - ľuďom, ktorí povolili senilnému dedkovi a hnusným odrhovačkám terorizovať tisíce domácností je určite blízky aj takýto štýl marketingu.

Slovenskému parťákovi blonďavej Češky som už nedal žiadnu šancu. Nie, nepotrebujem ďalších tristo voľných minút, aby som trávil víkendy s mobilom na uchu. Nie, čo potrebujem, si zistím na nete. Nie, o lepšom telefóne začnem uvažovať keď mi terajší prestane vyhovovať. „Vy jste hrozný člověk,"; odmenila ma moja anonymná posteľná známosť. Do reštaurácie som odkráčal s pocitom strateného času. Ale nad novým mobilom som skutočne začal uvažovať. Po mojich sexuálnych orgiách v Prahe by sa hodil najmä taký, čo identifikuje neznáme tváre. Že v T-mobile nemajú? Asi sa opýtam u druhých operátorov...

Michal Mironov

Michal Mironov

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý editor SME online Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

273 článkov
Lívia Hlavačková

Lívia Hlavačková

41 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

2 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
SkryťZatvoriť reklamu