Orange sa občas o svojich zákazníkov naozaj stará

Na našich mobilných operátorov sa valí kritika zo všetkých strán. Jeden by chcel volania zdarma, ďalší k tomu aj smsky a tretí by aj v zahraničí roamoval najradšej zadarmo. Mám pocit, že niektorí ľudia si nejak nechcú uvedomiť trhový mechanizmus, ktorý sa snaží okolo nich fungovať. Nik ich predsa nebude zadarmo dotovať len pre ich modré oči, či krásny biely úsmev. Keď zákazníci platia, konkurencia nieje veľká tak načo sa snažiť. Každému operátorovi ide v prvom rade o zisk, nie o filantropiu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Tohto som si našťastie vedomý a nerozčulujem sa nad cenami, ktoré nezmením. Môžem s nimi súhlasiť a platiť, alebo nesúhlasiť a dané služby nevyužívať. Preto ma celkom prekvapilo, keď som zistil, že náš oranžový operátor predsa len občas chce výjsť v ústrety svojim zákazníkom. Nemám teraz na mysli nové akcie na letný roaming, či rôzne bonusové balíčky, na ktoré sa pomaly na každom diskusnom fóre zniesla vlna kritiky. Skôr som si niekedy v apríli/máji všimol a teraz v júni potvrdil svoje domnienky, že stále platím menej ako by som mal.
Pred rokom v marci som si bral na akciu nový telefón (prvý krát akciový telefón s viazanosťou). Bola vtedy dosť veľká ponuka zliav, či špeciálnych akcií pre verných zákazníkov. Keďže som ich zákazníkom už dlho tak som si povedal, že sa teda upíšem diablovi, zoberiem telefón za lacnejšie a ešte zhrabnem nejakú tú výhodu. Z tej širokej ponuky som si vybral zľavu 25% na paušál na celý jeden rok. Milióny minút, či smsiek navyše som nepotreboval a takáto zľava poteší. Dva týždne na to som si ale pekne zanadával, keď mi priam provokačne prišiel leták s tou istou ponukou, akurát že všetky bonusy už boli sľubované na 2 roky. Bol som sa aj na pobočke opýtať, či to platí pre mňa, ale "vždy ochotný" zamestnanec ma odbil vetou:   "u Vás platí zľava, ktorú máte v zmluve".   Takže rok mám aj na papieri a môžem sa ísť kĺzať.
V čom mi ale tento rok vyšli v ústrety? Niekedy v apríli som očakával faktúru so sumou už bez danej zľavy. Na moje prekvapenie mi zľava bola stále zarátaná. Prekvapený som si myslel, že som sa ja sám o mesiac pomýlil. O to horlivejšie som čakal na májovú faktúru, no zas a opäť to tam bolo. Teraz v júnovej sa mi to potvrdilo už definitívne. Automaticky mi predĺžili danú akciu na dva roky, aj keď to vôbec nemuseli urobiť. Týmto si u mňa spravili pekné očko, keďže väčšinou mám s akciami skúsenosti, že už v dátume uvedenia bývajú neplatné (aj preto sa rád akciám vyhýbam).
Ostáva mi len pevne veriť, že sa nepomýlili a tá zľava na môj paušál bude aj po tomto článku stále aktívna. Predsa len, mám veľmi málo príležitostí písať pozitívne o praktikách slovenských firiem, tak som rád, že aspoň občas sa niečo nájde :)

Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  12x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

223 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
INESS

INESS

107 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,072 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu