(Pravda, dalo sa ísť "skratkou" priamo do diskusie. Len mne to vtedy nedoklaplo. Ako ešte v začiatkoch mi tiež chvíľu trvalo, než som pochopil princíp "reagovania" na príspevky diskutérov.
Neregistroval som oznamy systému, ale snažil som sa špekulovať, ako napojiť môj príspevok, aby bol "graficky" hneď za tým, na ktorý som reagoval.
Diskutéri, na ktorých som odpoveď napojil, zrejme nevychádzali z údivu... Proste Pat aj bez Mata :-).
No ale stručnosť...
Dnes sú v hlavnej úlohe dva autovraky. Stará známa Honda. A nováčik Renault.
Honda. Príbeh nekončí.
Začal ako bonus v jednom z urbexov ešte v júli. Takto vtedy honda vyzerala.

Nebyť toho, že je bez kolies, ani by ste ju na vrak netypovali.
Následne som napísal blog o bizernom autosalóne. Metrovraky.(tam tých vrakov bolo viac. Keď som tam bol včera navštíviť Hondu, väčšina už bola preč).
Potom som sa venoval v smutnom príbehuuž len Honde.
No a bol som ju včera skontrolovať.
Stále tam stojí, trocha zasnežená. Na nasledujúcich snímkach až také zmeny nevidno. Spredu už veľmi niet čo ničiť, slepá je už dlhší čas a "vnútornosti" sú už tiež trvalo vystavené na obdiv bez ochrany. Vnútri už je skladisko v kombinácii so smetiskom.


Ale zub času (a vandalov)
nemilosrdne pokračoval, aj keď sa zdalo, že už Honde niet ako ubližovať.
Najviac to vidno zozadu.





Takže posledné novinky.
Odtrhnutý nárazník a už aj "zadná slepota".
Je na podiv, že ostatní súputníci z bizarného metrosalónu už zmizli, ona zostáva. Už len prideliť inventárne číslo...
Je možné, že pri budúcej kontrole ju už nenájdem.
Renault. Umučenie či eutanázia?
(tento príbeh skončil)
Viem. Hovoríme o strojoch, nemajú city.
Ale som presvedčený, že väčšina z nás, keď nadobudne k veciam určitý vzťah, dopraje im (pokiaľ sa to dá)
dôstojný koniec.
Často ju posunieme ďalej, ak môže niekomu ešte poslúžiť (čím na neho prehodíme aj horúci zemiak problému).
Takto skončili aj moje predchádzajúce kovové tátoše. O tých ale možno na budúcom Pasienku. Reálne ma tento problém a tortúra čaká pri Felicke, ročník 95. V tomto roku končí STK a potrebné investície by prevýšili úžitkovú hodnotu...
Ale poďme k Renaultu.
,
Podľa kontúr zadnej časti to bola Thalia, ľudový model s obrovským kufrom.
Čože mi to ale rozum neberie?
(Teda nie že by mi odstavenie auta pred Metrom nejak extra bral).
Nedávno partia mladých zaparkovala auto na poli vedľa lesoparku. Nič nezvyčajné, ľudia pri dnešnom preplnení sídlisk tam parkujú bežne, aj keď títo zašli až extrémne do blata.
No a na druhý deň ráno...



NOVÉ - DVA DNI PO POŽIARI

