reklama

Čo zamestnanec nevie, to zákazník zaplatí

Ja, ako poctivo platiaci zákazník, ktorý má odložené peniaze na faktúru, skôr než príde, mám platiť pokutu pre neschopnosť firmy, respektíve jej zamestnanca. Keby chceli pár drobných, tak ešte dajme tomu. Ale oni ich chcú trošku viac....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Rozhodli sme sa, že sa nebudeme trápiť s internetom, pri ktorom človek hypnotizuje „paličky“ na signále, lebo chce aby tam naskočila aspoň jedna. Rozhodli sme sa pre optiku. Veď čo, kábel už v paneláku bol, stačilo aby nám ho natiahli do bytu. A rovno sme si vybrali balíček kde je internet aj TV, veď keď to je také výhodné... Tak k nám prišli dvaja šikovní páni, ktorí v priebehu relatívne krátkej doby (relatívne – lebo tí, čo počuli to vŕtanie až na druhý koniec budovy mali asi pocit, že to trvá večnosť) nám všetko namontovali, vysvetlili. „Krabice si odložte, keby ste sa v skúšobnej dobe rozhodli to vrátiť.“ Jasné, krabice dostali svoje miesto a my sme začali testovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako sa nám len páčil rýchly internet. Aj kopa programov v telke. Boli sme spokojní, ale... Ale človek mieni a poznáte to. Boli to na konci skúšobnej doby, keď sme zistili, že sa budeme sťahovať. A kam? No samozrejme, že niekam, kde optické káble ešte nevedú. No čo teraz? Keďže sme si nepamätali, kedy presne nám to tá skúšobná končí, či skončila a zmluva nebola po ruke, zavolali sme na linku pre zákazníkov. „Je mi ľúto, už ste to prekročili o päť dní.“ Aká smola. Tak teraz rýchlo špekulovať čo ďalej. Lebo sme vedeli, že odstúpenie od zmluvy nás vyjde draho.

Keďže sme nenašli nikoho, kto by internet zobral a nechcelo sa nám platiť mesačne za niečo, čo ani využívať nebudeme, rozhodli sme sa zaplatiť pokutu. Koľko presne to však som začala hľadať v zmluve. Ako tak hľadám a pozerám, zisťujem, že cifra je to veru pekná. Vyše 600€. A zisťujem aj inú vec. Že ešte dva dni dozadu sme mali skúšobnú lehotu. Ako je to možné? Veď pred dvomi týždňami, keď sme volali na linku pre zákazníkov, nám povedali, že už sme ju prekročili. Tak šup zmluvu pod pazuchu a hybaj do predajne. „No oni vás zle informovali. Operátor asi nevedel, že skúšobná nie je len dva mesiace, ale dva mesiace a dva týždne.” Ja mám pre neinformovanosť ich zamestnanca platiť pokutu? Tak to nie. Vypísali sme reklamáciu asi na dve A4 a teraz máme dva mesiace čakať. Veru, tento pomarančový operátor to má prešpekulované. Oni majú dva mesiace čas, aby sa vyjadrili. Tie dva mesiace samozrejme musíme platiť. Ktovie čo za odpoveď nám príde. Ale určite taká, aby na nás náhodou neprerobili, ale naopak, ešte aj zarobili. Dovtedy sa môžeme akurát tak pozerať na setbox a router, ktoré pekne oddychujú v odložených krabiciach.

Simona Mišunová

Simona Mišunová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://fotoatelliersimona.skhttp://saimonn.deviantart.com Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu