
Mladá tínedžerka na sedadle oproti vyťahuje z krabice nové sandály, ktoré nadšene ukazuje spolusediacej. Vrchnák z krabice položí na malý stolík pod oknom. Na jeho vnútornej strane si mladý muž všíma nechutné fotografie rôznych otlakov a pluzgierov, spôsobených sandálmi. Zvrášti obočie, znechutene sa zatvári, a cez okno sleduje krajinu.
Blíži sa zastávka kde chce vystúpiť.
Rýchlo sa postaví, a vykročí k dverám. Na jeho prázdnom sedadle ostáva leták s vlakovými nešťastiami.Pri dverách pred ním stoja dvaja muži v oblekoch, ktorí tiež vystupujú. Jeden z nich opisuje model auta, ktorý si chce kúpiť. V otvorenom katalógu kolegovi ukazuje fotografie a technické údaje, vytlačenom na lesklom papieri. Mladý muž si ponad jeho plece pozerá fotografie. Vedľa každej fotografie nového auta, je aj druhá fotografia. To isté auto, ale totálne zdemolované, po čelnom náraze.
Pod fotografiou je podrobná štatistika dopravných nehôd za posledný rok. Čísla s počtom mŕtvych sú napísané hrubým červeným písmom.
Vlak brzdí, mladý muž sa nervózne pretláča dopredu. Vyskakuje ako prvý. V stánku pred stanicou si kupuje sáčok orieškov v čokoláde. Trasúcou sa rukou ho otvára. Medzi orieškami, ktoré padajú do jeho dlane, si všimne tri zuby. Všetky tri sú umelohmotné napodobeniny, všetky tri nechutne zhnité, plné zubného kazu, a kompletne obalené zubným kameňom. Miniatúrny text v ich spodnej časti informuje o množstve chorôb spôsobených sladkosťami.
Prudkým pohybom hádže sáčok do smetného koša, a nahnevane rozšliapáva oriešky na zemi.
Vchádza do obrovskej budovy, kde pracuje. V zrkadle luxusného výťahu pozoruje tik v ľavom oku.
Vchádza do kancelárie, koženú aktovku hádže na zem, a zo spodnej zásuvky písacieho stola vyberá aspirín.
Začína ho bolieť hlava, a zahmlieva sa mu zrak. Na krabičke si všíma malý červený nápis. Informuje o počte ľudí, ktorí ročne zomierajú na následky použitia lieku, ktorý drží v ruke.
Hysterickým pohybom zhadzuje sako na stoličku, uvoľňuje si kravatu, rozopína rukávy košele, a vychádza na chodbu.
V kuchynskom kúte otvára chladničku, a s dvoma tabletkami v potiacej sa ruke hľadá niečo na zapitie.
Vyťahuje fľašu piva. Na spodnej polovici etikety je fotografia rezignovanej ženy v stredných rokoch, s modrinou pod okom, a vedľa nej text: „mlátil ma vždy keď si vypil“. Následuje krátka veta o zvyšujúcom sa počte rozvrátených rodín.
Nervózne zapíja tabletky, znechutene kladie na stôl fľašu, a zapaľuje si cigaretu.
V MOMENTE OTVÁRA OČI, A SADÁ SI NA POSTEĽ.
NA BUDÍKU PRI POSTELI JE ČAS 6:05.
* Kamera vchádza do veľkej zasadacej miestnosti cez okno. Presúva sa ponad dlhý stôl, za ktorým sedia postavy v oblekoch. Pred nimi sú rovnaké poznámkové bloky v koženom obale, s výraznym logom veľkého tabákového koncernu. Tým istým logom, ktoré je aj na stene, vedľa veľkej prezentačnej tabule, pri ktorej sa kamera zastavuje.
Kamera sa pomaly začína vzďaľovať, a do záberu sa dostáva trochu nervózny MLADÝ MUŽ.
V rifliach, čiernom tričku s logom reklamnej agentúry, a v neformálnom saku, stojí vedľa prezentačnej tabule, na ktorej je pripnutých 6 fotografií o rozmere 30 x 40, na tému „fajčenie zabíja“.
Detailný záber ukazuje, ako si jedna, za stolom sediaca pravá ruka v obleku, odhŕňa sako zo zápästia ľavej ruky. Detailný záber ukazuje na kvalitných hodinkách čas 8:01.