Po reklame pokračujeme.

Tím prestížnej reklamnej agentúry pripravuje propagáciu mega-koncertu aktuálnej star. Dôraz chcú položiť na reklamné letáky, ktoré budú hromadne distribuované po celom meste. Spoločne vyberajú najlepšie fotografie, a štylizujú text. Mladá sekretárka podáva kávu. Po ďalšej dvojhodinovej diskusii sa rozhodnú privolať externého experta. Prichádza, zapája sa do diskusie, dáva návrhy na malé zmeny v letáku. Všetci súhlasia. Vek cieľovej skupiny stanovia na 14 až 24 rokov. Súhlasia aj s návrhom, že leták treba vytlačiť na kvalitnom, drahom papieri. Po prestávke na pizzu, ktorú objednáva sekretárka cez telefón, pokračujú v práci. Výsledkom je profesionálny flyer. *

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Je noc.
Na extrémne čistej ulici, stojí pod pouličným osvetlením dlhý rad zaparkovaných osobných áut.
Každé z nich, má za stieračom rovnaký flyer.
Do záberu vchádza 20-ročný mladý muž, ktorý vyberá flyer spoza stierača auta, pokračuje k ďalšiemu autu, vyberá ďalší flyer, prejde k ďalšiemu autu, a vyberie tretí flyer.
Bez toho, aby aby sa pozrel, čo na nich je, ich uloží na seba. Spolu s ním sa kamera otáča k čistému chodníku, na ktorom jeho pes dokončuje veľkú potrebu. Muž sa k nemu pomaly skláňa, s pripravenými letákmi v ruke.

Jan K. Myšľanov

Jan K. Myšľanov

Bloger 
  • Počet článkov:  142
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSFT s.r.o.videoblog2008200720062005s OKS na večné časy a nikdy inzúrivá fikcia

Prémioví blogeri

Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Anna Brawne

Anna Brawne

107 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu