Je noc.
Na extrémne čistej ulici, stojí pod pouličným osvetlením dlhý rad zaparkovaných osobných áut.
Každé z nich, má za stieračom rovnaký flyer.
Do záberu vchádza 20-ročný mladý muž, ktorý vyberá flyer spoza stierača auta, pokračuje k ďalšiemu autu, vyberá ďalší flyer, prejde k ďalšiemu autu, a vyberie tretí flyer.
Bez toho, aby aby sa pozrel, čo na nich je, ich uloží na seba. Spolu s ním sa kamera otáča k čistému chodníku, na ktorom jeho pes dokončuje veľkú potrebu. Muž sa k nemu pomaly skláňa, s pripravenými letákmi v ruke.
Po reklame pokračujeme.
Tím prestížnej reklamnej agentúry pripravuje propagáciu mega-koncertu aktuálnej star. Dôraz chcú položiť na reklamné letáky, ktoré budú hromadne distribuované po celom meste. Spoločne vyberajú najlepšie fotografie, a štylizujú text. Mladá sekretárka podáva kávu. Po ďalšej dvojhodinovej diskusii sa rozhodnú privolať externého experta. Prichádza, zapája sa do diskusie, dáva návrhy na malé zmeny v letáku. Všetci súhlasia. Vek cieľovej skupiny stanovia na 14 až 24 rokov. Súhlasia aj s návrhom, že leták treba vytlačiť na kvalitnom, drahom papieri. Po prestávke na pizzu, ktorú objednáva sekretárka cez telefón, pokračujú v práci. Výsledkom je profesionálny flyer. *