K mobilom, na ktoré zhora svietia tri rovnobežné svetelné lúče, pristupuje elegantne oblečený muž v stredných rokoch, a siaha po prvom telefóne s logom T-Mobile. Nestihne ho ani priložiť k uchu, keď ho drevený prút z celej sily šlahne najprv po ruke, a potom čo mobil pustí na zem, a prekvapene sa pozrie okolo seba, dostáva ďalšiu nečakanú šľahu cez pravé líce.
Po krátkom zaváhaní schytí zo stola ďalší mobil, tentokrát s logom Orange.
Situácia sa opakuje, prút ho vyšľahá najprv po ruke, a hneď nato bleskurýchle aj po obidvoch krásne oholených lícach. Chlap zvýskne od bolesti, obzrie sa okolo, a ľavou rukou si šúcha líce. Po krátkom nadýchaní pomaly siahá po poslednom mobile s logom Telefonica-O2.
Prút ostáva nehybne ležať.
V pozadí počujeme nástup víťaznej hudby, a sledujeme, ako sa chlap, teraz už s uvoľneným výrazom na vyšľahanej tvári, do telefónu prihovára svojej priateľke vetou „Ahoj drahá, som rád že ťa počujem..“.
Posledný záber ja na prázdny stôl s dreveným prutom.
Zjavuje sa logo Telefonica-O2, a po ňom príjemný rádiofonický hlas:
“Telefonica-O2 - nový Prút v mobilnej komunikácii. Vyberte si správne!“
Nový Prút v mobilnej komunikácii.
Názov reklamnej kampane: Nový Prút v mobilnej komunikácii. Cieľ kampane: Posilniť postavenie značky nového mobilného operátora na trhu, a ozrejmiť zákazníkovi, aké dôsledky môže mať jeho zlý výber. Dĺžka trvania 20 sekúnd, autori Igor In. a Jan K. M. * * Tri rovnaké typy mobilných telefónov, úhľadne zoradené na stole, sa líšia len svojím malým logom. Na prvom je T-Mobile, na druhom je Orange, a na treťom je Telefonica-O2. Vedľa nich leží surový, čerstvo odrezaný drevený prút.