"Vy ste nejaká múdra!"

Takáto bola reakcia jedného pokladníka v jednej z predajní, keď som požiadala koordinátorku aby ostala pri pokladníkovi až do dokončenia transakcie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Neuvediem názov predajne, iba všetky údaje, na základe ktorých na to určite kompetentní v prípade záujmu prídu.

Dňa 9.3.2006 som sa rozhodla vo večerných hodinách urobiť nákup a nie len vlastný ale aj firemný a tak som si vybrala predajňu, ktorá je veľká a pri tom nie veľmi rušná.

Nakúpili sme rýchlo, nebolo toho veľa na objem, ale na položky toho bolo slušne, kávy, čaje sušienky, jednoduche také drobnosti a ani neviete a je to 2000,- Sk. Pokladne v tom čase neboli veľmi rušné a tak sme si vyložili nákup a čakali, no človek, ktorému pokladník blokoval nákup si zrazu spomenul, že jednu vec chce zaplatiť osobitne. Pokladník (úsmev a príjemne správanie mu jednoznačne nič nehovorili) sa zatváril dosť kyslo a skúšal na privolať koordinátorku, aby urobila storno jednej položky (asi do 200 Sk), nedarilo sa mu, keď sa už asi po troch minútach niekde dovolal povedali mu, nech volá iné číslo. ďalšie dve minúty čakania, konečne sa nieko ozval pokladní povedal aký má problém a zložil. Pohodlne sa oprel o sedadlo preložil si kotník cez koleno a čakal. Spýtala som sa, že ako dlho ešte budeme čakať, odpovedal, že už ide (vyzeralo to tak, že pomoc ide asi niekde z inej predajne). Môj priateľ medzitým preložil náš súkromný nákup k inej pokladni, mne sa veľa drobnosti prekladať nechcelo a tak som čakala ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

KONEČNE dorazila slečna/pani koordinátorka urobila strono. Slušne som ju poprosila, či by nemohla chvíľu počkať, kým dokončí transakciu pre prípad, aby som znova nemusela čakať (pokadník nemal uniformu a mal štítok s názvom brigádnik 099 pán bol takmer v dôchodcovskom veku). Nasledoval kyslý pohľad typu "to akože čo chceš, no určite" a odišla na čo pokladník poznamenal "Vy ste nejaká múdra" pri tejto poznámke som si myslela, že zle počujem, ako si môže niekto dovoliť takéto poznámky. Nechala som to tak. Čakala som kým mi to nablokuje a ja vypadnem. No koniec to ešte nebol, keď mi blokoval moje veci dal pekne pocítiť kto je pánom situácie, vecami pekne hádzal (sušienky skončili polámané). Nablokoval mi celý nákup a spýtal sa "budete platiť gastrolístkami" myslím, že táto otázka bola nevhodná, a kto ich to učí?

SkryťVypnúť reklamu

Zaplatila som v hotovosti, prešla som pokladńou a po chvíli začalo pípať zariadenie pri pokladni. Pokladník mi povedal, aby som sa vrátila, že asi niečo mám(?). To bol už bol vrchol. Povedala som mu, že určite to nie som ja, kto zapríčinil ten zvuk, prešla som pre istotu dvakrát. Ani sa nospravedlnil. Moja cesta nasledovala na centrum služieb, kde som sa sťažovala. Pani/slečna na centre služieb ma vypočula a pochybujem, že sa udiala náprava.

Neskôr mi môj priateľ povedal, že som ho mala nechať doblokovať všetko a potom jednoducho povedať, že si to neprosím a idem nakúpiť inde. Ale tie dobré riešenia nás napadnú, až po skončení akcie.

SkryťVypnúť reklamu

Na upresnenie napíšem údaje z účtenky spodný riadok - na základe toho sa dá určiť presne o koho išlo.

09/03/06 17:58 1014 010 1050 0190 ešte jeden údaj bol to lok č. 188 to znamená, že tento pokladník už obslúžil toľko zákazníkov.

Zrejme si kladiete otázku ako je možné, že toho toľko viem? Zhodou okolností som pre túto predajňu pracovala ako pracovník centra služieb a reklamácií a teraz som verným zákazníkom a možno to už je - bola som verným zákazníkom. Viem, že veľa ľuďom chýba motivácia, ale ak sa im nechce tak nech tam nesedia, nech si nájdu niečo čo ich bude aspoň trocha baviť, nech neznepríjemňujú život ostatným. 

SkryťVypnúť reklamu

Viem, že to nie je moja starosť, ale starosť oddelenia ľudských zdrojov a tak dúfam, a verím, že takýchto prípadov bude čím ďalej tým menej.

Anna Nemergutová

Anna Nemergutová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek so svojimi trápeniami aj malými radosťami. Zoznam autorových rubrík:  Pre lepší zajtrajšokNaše slniečkoVarenieČriepkyAuta, cesty, postrehy šoféraPre zdravší zajtrajšokSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

766 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu