Niečo po 09.OO hod. som vošiel do spomínanej pobočky. V pobočke boli taja klienti, z toho dvaja mali záujem o uzatvorenie poistnej zmluvy a jeden klient žiadal potvrdenie o platbách. Samotný prvý pohľad na pobočku vzbudzoval dojem humoristickej scénky. Na prvom pracovnom stole bol odkaz“ Radi vás obslúžime pri vedľajšom stole“. Prišiel som pracovnému stolu druhému a zároveň poslednému, kde bol taký istý odkaz. Tu už chýbala iba šípka do krematória.
S úspechom som zistil, že pracovník poisťovne p. Šidlo vybavoval klienta, ktorý žiadal potvrdenie o platbách pri stolíku mimo pracovných stolov. Tento pracovník asi po 15 minútach sa ma spýtal: „Čo chcete?“ Na to som mu odpovedal: Mám záujem o PZP. Povedal mi aby som počkal. Vrátil sa späť ku klientovi, ktorý žiadal potvrdenie o platbách. Takéto veci sa zrejme vybavujú cez počítač, ale p. Šidlo počítač ani nepoužil, asi po pol hodine nezmyselných vyhovoriek niekam zavolal, z telefonátu bolo zrejmé, že mu niekto vysvetľoval ako to má z počítača vytiahnuť, vytlačiť a dať klientovi. P. Šidlo po ukončení telefonického rozhovoru klientovi povedal, že aby si vec prišiel vybaviť v pondelok. Spolupracovníčka p. Šidlu, mimochodom dáma v zrelom veku s prenikavým hlasom uzatvárala cestovné poistné za 1,40 €, pričom so všetkými okolnosťami a údajmi jej prenikavým hlasom boli oboznámení nielen klienti v poisťovni ale aj pouliční chodci.
Medzičasom prišiel do pobočky ďalší klient, ktorý žiadal potvrdenie o platbách. Hoci tento klient nebol na rade, p. Šidlo sa ho ihneď ujal. Ja som sa p. Šidlu taktne spýtal, či by náhodou klientov nemohol vybavovať v takom slede, ako do pobočky prišli. Na to mi povedal: Dnes sme mali mať zatvorené“. Na vchodových dverách však nebolo takéto oznámenie, ktoré by spĺňalo všetky náležitosti oprávňujúce zatvoriť pobočku. Tohto klienta p. Šidlo vybavil zrejme štandartne, niekam zavolal a klientovi povedal, aby prišiel v pondelok. Konečne som sa dostal na radu, p. Šidlo ma vybavoval tým štýlom, že ja som mal byť v jednom rohu miestnosti a on v druhej a dohovárať sme sa mali zrejme telefonicky alebo po sebe kričať, aby sme sa počuli cez prenikavý hlas jeho kolegyne. I napriek odkazu o vybavení pri vedľajšom stole som prišiel k p. Šidlovi a znova som mu povedal, že mám záujem o PZP na moje osobné motorové vozidlo a dal som mu technicky preukaz od vozidla. I napriek tomu, že v rukách mal technický preukaz od vozidla sa ma nezmyselne pýtal na údaje o vozidle, ktoré sú v technickom preukaze.
Honosná reklama na PZP vo výške 69,-€ nasvedčovala tomu, že poistné bude zhruba v tej výške, ako ju poisťovňa reklamuje. Pán Šidlo mi vyrátal výšku poistného v sume 303,-€..
Týmto chcem poukázať nielen na neochotu alebo neschopnosť ľudí, ktorí majú zabezpečiť nielen plnenie zákonných povinností občanov tohto štátu ale aj biznis pre spoločnosť v ktorej pracujú. Skutočne sme sa tam cítili ako v osobitnej škole.
Vážení občania, ak máte záujem o PZP v sume 69,-€, prípadne máte záujem o scénku z humorného filmu, navštívte prosím spomínanú pobočku poisťovne, o zážitok máte vystarané!