
Asi najhoršie v nej obišla anglická speváčka a DJ-ka Sonique, avizovaná ako hlavná hviezda večera. Spievala dve piesne. Druhá bola už od začiatku zle ozvučená. Po niekoľkých minútach vypadol hudobný doprovod raz, potom naskočil a ku koncu vypadol úplne. Speváčka najprv len zakričala: "Neviem, čo sa stalo!" Keď hudba vypadla druhýkrát, tak pohoršene zadupala, prestala spievať, prečkala potlesk a na koniec piesne už nečakala a odišla zo scény. O jej vystúpení písal dnes aj Nový čas.
Nebolo to však jediné faux-pas tohto večera. Naivný scenár, zle zorganizované prepojenie jednotlivých vstupov, kde ostávali dlhé prestávky a čakalo na účinkujúcich, kde moderátori improvizovali.
Ukážky módnych prehliadok od viacerých známych módnych návrhárov boli zaujímavé. No modelky, ale aj prehliadky zatienili neustále opakovania všetkých reklamných, mediálnych partnerov, ich produktov.
Napriek snahe priniesť viacero neobvyklých hudobných vystúpení, bol celkový dojem z relácie veľmi slabý. Sledovanosť relácie bola podpriemerná. Súťaž moderoval Roman Juraško, aktuálny moderátor ranného vysielania Markízy a relácie Zo zákulisia Markízy. Takže potešenie z propagácie vlastnej tváre bolo aj v Záhorskej Bystrici.
Celý program - scenár, réžiu, produkciu neorganizovala RTVS ale málo známa spoločnosť Ultramax Jany Jankovičovej, ktorá bola organizátorkou súťaže. Galavečer nebol v jesennej štruktúre vopred plánovaný, zmluva na vysielanie bola podpísaná len začiatkom septembra. Režisérom bol Tomáš
Eibner, ktorý režíroval aj Deň ústavy na STV, a scenár písal Michal Slanička. Vklad RTVS je v zmluve ohodnotený sumou viac než 20 tisíc eur.
Myslím si, že STV by mala starostlivejšie zvažovať, akú súťaž do vysielania pustí. Do RTVS, ktorá je platená z koncesionárskych poplatkov, sa takýto teleshopingový druh zábavy nehodí.
Viac zo sveta médií na novom mediálnom webe www.omediach.com.