Prvá nemilá reakcia bola hneď na bytovom družstve, kde ím naše koncoročné zmeny majiteľa bytu akosi nepasovali, narobili sme im kopec papierovačiek, ale dáko to prežili. Potom nastalo odhlasovanie a prihlasovaie nového odberateľa energií. Žiadosti a telefonáty nemali konca, lietali sme hore, dole od Kajfáša k Judášovi, ale aj tak všetko trvalo večnosť, hoci sme nikde resty nemali. Šťastie, že noví majitelia bytu sú inteligentní a šikovní ľudia, teda nenastali medzi nami žiadne spory. Napriek tomu, že sme všetko potrebné vyplnili aj zaslali a ponahlasovali, ešte aj dnes nám chodí SIPO na starú adresu. Treba dodať, že zmena sa udiala, chodí nám konečne na novú, ale stále ešte aj na starú adresu.Skutočnú grotesku sme však zažili tam, ke sme ju očakávali najmenej. Život bez internetu si nedokážeme predstaviť, zvlášť tu na konci sveta. Hladali sme, špekulovali, ale veľký výber nebol aj v tomto smere máme obmedzené možnosti, no hlavne, že niečo bude.Orange farebnú, rozprávkovú reklamu sme zazreli v televízii a hneď sme sa vybrali na predajné miesto. Aj to bolo v čase obrovského náporu pred sviatkami, ale mali sme šťastie. Príjemný, šikovný, mladý pán nám všetko vysvetlil, hneď sme spísali zmluvu a v ten istý deň nám fungoval internet. Problém nastal už s prvou faktúrou, ktorá neprišla na našu novú adresu, ale aj dnes chodí na adresu starú. Keď sme zmluvu spisovali, mali sme ešte staré občianske preukazy, no boli sme uistení, že to nebude problém, nakoľko ako adresa zasielania písomností je jasne uvedené miesto nášho nového bydliska.Keď však naše faktúry prichádzali do schránky novým majiteľom bytu ďalej, začal sa kolotoč vybavovačiek.Zmluva je na manžela, ktorý nestíha v priebehu pracovnej doby vyvolávať do Bratislavy. Skúšala som to ja, žiaľ nepochodila som a ani na predajnom mieste sa mi nič nepodarilo vybaviť. Potom predsa manžel volal a prisľúbili mu, že všetko napravia. Zostalo pri sľube, škoda, že sa nespýtal s kým hovorí. Ďalej sme poslalie-mail v ktorom vysvetľujeme o aký problém vlastne ide. V odpovedi nám dali odporúčania kde sa máme obrátiť a čo všetko je potrebné, teda číslo OP, rodné číslo, adresa....Nechce sa mi znova vypisovať to, čo je už od začiatku jasne uvedené v zmluve a nie je to ani naša povinnosť, lebo my sme chybu nikde neurobili. Žiadny problém vzniknúť nemusel, keby ľudia, ktorí vyhotovujú faktúry aj čítali. Orange poskytuje skutočne kvalitné služby zákazníkom, teda aspoň nám! Keď sa nám skončí zmluva, skúsime iného operátora, nakoľko nedávno našej dcére, ktorá je vydatá a aj v OP má novú adresu, tiež začali chodiť faktúry od nich na dievčenské meno a tiež do schránky ľuďom, ktoým sme predali byt. Ďaľší komentár je fakt zbytočný.
13. apr 2010 o 15:51
(upravené 13. apr 2010 o 20:27)
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 321x
Meníte svoje trvalé bydlisko?
My sme tak urobili vlani, presnejšie v predsviatočnom zhone. Prvý plán bol síce iný, no prišiel vážny záujemca o byt a zrazu sme sa sťahovali.Problém nenastal pri rýchlom balení a prevážaní, ani to nám neprekáža, že máme s domom stále ešte veľa práce. Nervy nám aj štvrť roka po presťahovaní cvičia veci, ktoré by mali byť dávno bez problémov vybavené, ale....
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(3)