mesto schválili priority na rok 2018 z rezervy VMČ č. 4 a odovzdali mestu, aby zabezpečilo realizáciu, medzi nimi bola aj požiadavka "opraviť profýlovu dlažbu v centre mesta a doplniť chýbajúcu dlažbu a chýbajúce kocky na schodoch v cente mesta za 22 000 eur".
Objednávateľ mesto Prešov dňa 22. 8. 2018 a 20. 9. 2018 objednal práce u zhotoviteľa MP KANAL bez toho, aby na protokole o zdaní a prevzatí predmetu obstarávania bolo meno objednávateľa. V zmysle zmluvy o dielo "objednávateľ a zhotoviteľ budú považovať dielo za splnené jeho prevzatím a odpísaním protokolu v častí "prevzatie" objednávateľom".
Zhotoviteľa MP KANAL opravu chýbajúcej dlažby a chýbajúcich kociek odovzdal27. 12. 2018 a za objednávateľa prácu nikto neprevzal, i napriek tomu, že dlažba v centre mesta nebola opravená a schody na zastávke MHD na Hlavnej ulici. Faktúra č. 12581218 a faktúra č. 12591218 boli uhradenéuž 28. 12. 2018 za 21 294 eur. V zmysle rámcovej zmluvy o dielo "cena na prácu bude fakturovaná v mesačných intervaloch, pričom nárok na fakturovanie jednotlivých častiach ceny za služby vzniká zhotoviteľovi až po vykonaní prác a ich riadnom prevzatí podpísaním o zadaní a prevzatí zo strany objednávateľa". Tomu sa hovorí transparentnosť a hospodárnosť po prešovský.


Transparentnosť a zákonnosť hospodárenia ktorá by mala byť garantovaná zodpovedným a zákonným postupom pri plnení pracovných úloh pracovníkmi Mestského úradu v Prešove, ako aj poslancami mestskej časti 4 - Staré mesto. Ako občanovi mesta Prešov mi zaleží na tom, aby sa transparentne hospodárilo s finančnými (verejnými) prostriedkami, ktoré sú vytvárane s finančných zdrojov do ktorých prispievajú svojimi daňami, poplatkami obyvatelia Prešova, teda aj ja ako občan. Takým to správaním radnica v Prešove spochybňuje moju dôveru k zákonnosti výkonu samosprávy.