Mediálna ofenzíva v súčasnom svete. Objektivita ide stranou, z pravdy sa urobila slúžka účelu. Nový trend ovláda čoraz viac "mienkotvorných" médií. Fakty sa podávajú v takej podobe, aby slúžili účelu vytvoriť vo vedomí konzumenta obraz, ktorý je podľa vydavateľov a majiteľov médií očakávaný, či dokonca žiadúci. A na svoje si chcú prísť aj záujmové skupiny.
13. okt. 2008 ... Vyšetrovacia komisia uznala guvernérku Aljašky vinnú zo zneužitia právomocí. - www.sme.sk/c/4121853/mccaina-potapa-palinova.html - toto bolo vo všetkých novinách. Vieme, o akú vyšetrovaciu komisiu išlo?
Emócie pôsobia dlhodobo, a pod ich pôsobením je rozum neraz ochromený. Na toto stavili mediálni stratégovia.
04. 11. 2008 - teda dnes - Aljašský zamestnanecký úrad: Palinová nezneužila právomoci guvernérky. Zdroj: ČT
- teda Palinová nepotápala nikoho, to len táto informácia o zneužití svojich právomocí vo verejnosti pôsobila dosť dlho na to, aby všetko, čo sa o tejto šikovnej žene povedalo v médiách od 13. októbra dodnes bolo týmto akože "škandálom" dobre negatívne podmazané. Pripomína mi to situáciu, keď niekto nazve idiotom premiéra. Aj keď je to v reakcii na premiérove slová - svojou reakciou klesol na úroveň kritizovaného. A to som voličom najstaršej ponovembrovej strany. Hoci tri štvrtiny argumentov "akože oprávňujúce idiotizovať" pokladám aj ja za vážne, vzbudzovanie takých prízemných vášní zastiera rozum a v podstate slúži opačnému cieľu. Hoci sa to na prvý pohľad nezdá. Podobne to je aj so Sarah Palin. Či si naozaj niekto myslí, že by obyvatelia amerického štátu si za guvernérku zvolili nejakú chuderu, ako ju vykreslili médiá? Čo na tom, že všetko sa raz môže vysvetliť v skutočnom význame. Dôležité je naniesť vajíčka do cudzieho hniezda. A ešte sa na tom zabávať.
Kukučky a "na nízke pudy konzumentov útočiace médiá" sú si v mnohom podobné.