
Nepatrím síce k nejakým fanúšikom TV, ale aj ja si raz za čas rada pozriem dobrý film. Keď sa náhodou stane, že pomedzi reklamu pustia trocha takého filmu, skutočne nemám čas ani chuť pozerať dvojhodinový snímok štyri hodiny a tak si film radšej pustím na laptope, alebo DVD. A to je ten lepší prípad.V horšom príade (ku ktorému dochádza častejšie), sa na ľudí valí reality show, kde hlavnou pointou je zabaviť ľudí primitivizmom aktérov, ktorí sa do show prihlásili. Potom tu vznikajú rádobycelebrity, typu Martinka z Turca a podobné "hvezdy z ľudu". Jediné, čo sa ešte kedysi dalo sledovať, bolo spravodajstvo. Aj to však čoraz viac pripomína skôr bulvár, alebo sú uverejňované tendenčné informácie a polopravdy.
Pri reklamnom spote na ďalšiu reality show známu aj z minulosti, ktorá sa má rozbehnúť v najbližších dňoch na jednej z našich najväčších komerčných TV (ktorý ma mimochodom vyprovokoval napísať tento blog), som sa musela zamyslieť nad tým, či bullshit, ktorý TV aktuálne ponúkajú tam ide preto, že skutočne nevedia nič iné vymyslieť, alebo to sleduje toľko ľudí, že sa im to oplatí. V tom druhom prípade by to bolo o to smutnejšie, že by to odzrkadľovalo aj úroveň zmýšľania veľkej skupiny obyvateľstva.
Takže, ak sa to nezmení, zrejme budem musieť uverejniť inzerát s textom "Predám svoj televízor zn. rýchlo a lacno" a utŕžené peniaze miniem napríklad na lístky do divadla na nejakú dobrú komédiu...