Billa sa vysmieva verným zákazníkom!

Mnohé obchodné siete oceňujú verných zákazníkov výhodami. Okrem vernosti zákazníka obchody sledujú aj iné marketingové ciele, hlavne nabádajú zákazníka k selektívnej kúpe tovaru. Zákazníci majú peňaženky preplnené všelijakými kartičkami a zdržiavajú pri platení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

V Bille pravidelne nakupujem doplnkový luxusný sortiment potravín. Oceňoval som, že Billa aspoň neobťažuje zákazníkov papierovými šekmi, ale ušetrenú čiastku Vám na požiadanie odráta z nákupu. Pred dvoma rokmi ma po pár mesiacoch pokladníčka na Vianoce prekvapila celkom zaujímavým obnosom vrátených penazí. Ďalší rok to bolo už len pár centov. Pripúšťam, že pri platbe som kartičke nevenoval pozornosť. Tento rok som ju preto predložil pri každom nákupe. V presvedčení, že som si už hodne našetril, požiadal som pokladníčku o odrátanie našetrenej sumy z platby za nákup. Musím sa priznať, že nulu na účte som skutočne neočakával. Moje celoročné žonglovanie s kartičkou Billa neocenila ani jedným centom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Robí si Billa srandu zo svojich zákazníkov? Pôvodne som si myslel, že keď zavedú kartičky všetky obchodné reťazce, žiadny z nich nemôže kartičkovú vojnu vyhrať. Ukazuje sa však, že ju dosť ľahko može aj prehrať. Kartička putuje do koša, ale v Bille budem kupovať svoje obľúbené tovary naďalej...

Alojz Pastírik

Alojz Pastírik

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že nie všetky slová sa premenia v digitálny smog. Zoznam autorových rubrík:  SpotrebitelSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

227 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

317 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

104 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

91 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu