
Služba ku podivu funguje tak ako má – to znamená, že ak dostanete poštu na vašu bývalú adresu Slovenská pošta vám ju prepošle na vašu novú adresu. Dokonca je to všetko relatívne za nízku cenu – 23 Sk/mesiac. Zaujímavejšie je však akým spôsobom je to realizované.
Realizácia je v skutku špičkovo prepracovaná. Konkrétne – ak dostanete listovú zásielku, tak pracovník preškrtne názov ulice, mesta a PSČ a rukou prepíše na novú adresu. Trošku ma to zarazilo, že v 21. storočí funguje takýto krásny prístup. Krajšie to však je v tom prípade, ak dostanete napr. katalóg. Ak adresa príjemcu nie je nalepená na priehľadnom obale, v ktorom je obalený celý katalóg, tak nikoho v Slovenskej pošte nenapadne, že by nalepil na daný obal papier s uvedením novej adresy na doručenie, ale logickejšie pre nich je, že vám tento obal roztrhnú, papierik s pôvodnou doručovacou adresou vytiahnu, potrebné údaje prepíšu a zas cez roztrhnutý obal vrátia späť. Takto vzniknutú dieru samozrejme nikto nelepí. Tiež sa vám tento spôsob nezdá? Hneď mi to bolo nejaké čudné, že táto služba bola príliš lacná, aby ju na Slovensku niekto vykonal jednoduchým ľudským prístupom a použitím mozgu.
Čerešnička na torte je, ako asi rozmýšľa taký zamestnanec. Keď som už raz roztrhol ten obal, tak ten darček vo vnútri pribalený ku katalógu asi jeho príjemca už potrebovať nebude. Škoda len, že Slovenská pošta neupozornila, že prípadné pozornosti pribalené v niektorých katalógoch patria automaticky zamestnancovi Slovenskej pošty – rozumej ako kompenzácia za cenu služby. Len tak ďalej "Posol dobrých správ".