Prečo sú na obale plnených piškótok Opavia vyfotené piškótky z nadýchaného cesta plnené lákavo vyzerajúcou a nádherne sfarbenou marmeládou a v škatuli nájdem sušienku plnenú scvrknutou tmavohnedou želatínou, z ktorej sa práši od huby?
Prečo si Kofola myslí, že spotrebiteľ desaťročia navyknutý na poctivý polliter vychladenej malinovky nevidí tie štvordecové plastové poháre s logom nápoja, ktoré čapujú za cenu pollitra?
Prečo hypermarkety nazývajú domácim chlebom hrudu opečeného kyslého cesta?
A prečo ešte nevyhodili marketingového manažéra, ktorý výrobcovi minerálok Rajec tlačí milióny korún do televíznych spotov?
Určite ste v televízii zachytili reklamnú kampaň na ochutené minerálky, pri ktorých sa príroda skoro zbláznila, kým vybrala tú správnu chuť.
A ochutnali ste niekedy tieto minerálky?
Ak áno, tak patríte k tým málo šťastlivcom, ktorí ochutený Rajec v obchode našli. Ja patrím k tým menej šťastným, ktorí vo veľkoobchode zásadne nájdu prázdne police s lístkom „Tovar dočasne vypredaný“. V Metre sa mi to stalo za posledné dva mesiace šesť krát zo šiestich návštev. Schválne si to rátam, pretože ma zaujíma, koľkokrát si ešte pozriem reklamu na produkt, ktorý v obchodoch nemajú. V potravinách sa mi posťažovala predavačka, že ľudia minerálku z reklamy pýtajú, ale dodávateľ ju nevozí, pretože výrobca nestíha vyrábať. V ďalších potravinách dostali len pollitrové balenie, veľké balenie tiež nevideli ani nepamätali.
Pripadá vám normálne spustiť televíznu reklamnú kampaň na produkt, ktorý nedostať? Ak áno, rýchlo sa prihláste v Rajci, možno potrebujú ďalších ľudí, ktorí im utratia rozpočet na reklamu len tak mírnix-dírnix :)
DOPLNENIE: Aby bolo jasno, lebo v diskusii k článku nie je, minerálka prestala byť dostať po prvej kampani, ktorá bola tým pádom úspešná a marketingový manažér bol king. Lenže aký zmysel má ďalšia kampaň na minerálku, ktorú ešte stále nedostať? TO JE TÁ OTÁZKA! :)