Ako to, že ešte nevyhodili marketingového manažéra z Rajca?

Niekedy konfrontujem reklamu so stavom v obchode a moje otázky by mohli byť námetom na ďalšiu pieseň pre No Name.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (48)

Prečo sú na obale plnených piškótok Opavia vyfotené piškótky z nadýchaného cesta plnené lákavo vyzerajúcou a nádherne sfarbenou marmeládou a v škatuli nájdem sušienku plnenú scvrknutou tmavohnedou želatínou, z ktorej sa práši od huby?

Prečo si Kofola myslí, že spotrebiteľ desaťročia navyknutý na poctivý polliter vychladenej malinovky nevidí tie štvordecové plastové poháre s logom nápoja, ktoré čapujú za cenu pollitra?

Prečo hypermarkety nazývajú domácim chlebom hrudu opečeného kyslého cesta?

A prečo ešte nevyhodili marketingového manažéra, ktorý výrobcovi minerálok Rajec tlačí milióny korún do televíznych spotov?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Určite ste v televízii zachytili reklamnú kampaň na ochutené minerálky, pri ktorých sa príroda skoro zbláznila, kým vybrala tú správnu chuť.

A ochutnali ste niekedy tieto minerálky?

Ak áno, tak patríte k tým málo šťastlivcom, ktorí ochutený Rajec v obchode našli. Ja patrím k tým menej šťastným, ktorí vo veľkoobchode zásadne nájdu prázdne police s lístkom „Tovar dočasne vypredaný“. V Metre sa mi to stalo za posledné dva mesiace šesť krát zo šiestich návštev. Schválne si to rátam, pretože ma zaujíma, koľkokrát si ešte pozriem reklamu na produkt, ktorý v obchodoch nemajú. V potravinách sa mi posťažovala predavačka, že ľudia minerálku z reklamy pýtajú, ale dodávateľ ju nevozí, pretože výrobca nestíha vyrábať. V ďalších potravinách dostali len pollitrové balenie, veľké balenie tiež nevideli ani nepamätali.

SkryťVypnúť reklamu

Pripadá vám normálne spustiť televíznu reklamnú kampaň na produkt, ktorý nedostať? Ak áno, rýchlo sa prihláste v Rajci, možno potrebujú ďalších ľudí, ktorí im utratia rozpočet na reklamu len tak mírnix-dírnix :)

DOPLNENIE: Aby bolo jasno, lebo v diskusii k článku nie je, minerálka prestala byť dostať po prvej kampani, ktorá bola tým pádom úspešná a marketingový manažér bol king. Lenže aký zmysel má ďalšia kampaň na minerálku, ktorú ešte stále nedostať? TO JE TÁ OTÁZKA! :)

Marián Pavel

Marián Pavel

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý redaktor denníka SME, teraz u konkurencie. A otec jedného úžasného dieťaťa. Zoznam autorových rubrík:  VŠEOBECNE

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
INESS

INESS

108 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

143 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu