Hurá, povedal som si a zariadenie som si za doplatok 800 korún objednal. To bolo pred 5 – 6 mesiacmi. Pravdupovediac, som zhýčkaný bastard, ktorý je zvyknutý na to, že keď príde do obchodu, tak si na počkanie kúpi tovar, za ktorý chce utratiť peniaze. Aj v tej slovenskej mizérii so službami ma zhýčkali firmy, ktoré sú vďačné za to, že som ich zákazníkom a keď mi niečo sľúbia, v prijateľnom čase to aj splnia.
Ale čakať na objednané zariadenie pol roka bez toho, aby vám firma bola schopná oznámiť, kedy vám zariadenie dodá, to mi pripadá ako návrat do roku 1987, keď v sobotu o desiatej doobeda nebol v celej Bratislave chleba.
Všeobecne som so službami DigiTV spokojný a bol by som ešte viac, ak by som na zapojenie nečakal štyri mesiace a neťahali ma po telefóne za nos. Za rok a pol prevádzky funguje všetko stabilne a v pohode. Takže opäť pozitívna skúsenosť s niečím, čo stojí 290 korún mesačne.
Preto nechápem, prečo si DigiTV nasiera zákazníkov službami a sľubmi, ktoré neplní. Kašlem na to, že ide o lacnú TV, nemám problém si priplatiť. Aj keď mi to pripadá úchylné, platiť firme za to, aby zákazníkovi dodala to, na čo mala v médiách reklamnú kampaň.
Tak teda ak to je o peniazoch, milá DigiTV, daj mi vedieť. Tvojmu zamestnancovi dám aj gastráč, ak bude treba.