Nebol to žiadny veľký nákup, len niekoľko drobností, ale pri príchode k pokladniam som prevrátil očami. Jedným z dôvodov, prečo chodím radšej do Kauflandu, bývajú kratšie rady pri pokladniach, čo bohužiaľ včera neplatilo.
Stojím v rade a dávam sa do reči so starším zhovorčivým pánom. Ten mi dáva do pozornosti tabuľu, čo visí nad susednou pokladňou: "Vážení zákazníci, ak čakáte pri pokladni dlhšie ako päť minút a nie sú otvorené všetky pokladne, Kaufland vám na informáciách vyplatí jedno euro". Pousmejem sa a čakám ďalej. Keď starší pán zaplatí, obráti sa na mňa a dvoch mladíkov čo stoja medzi mnou a ním ešte raz: "Poďte, bude sranda, napočítal som šestnásť minút."
Po zaplatení sa poberám na informácie aj ja. Starší pán aj tí mladší už zinkasovali po eure a odchádzajú. Kým prídem na radu ja, čakám kým obslúži pracovníčka iného zákazníka, pravdepodobne reklamáciu. Tušiac, kvôli čomu som prišiel, pýta sa ma:
"Ako vám môžem pomôcť?"
"Tiež som čakal v rade viac ako desať minút.", odpovedám
"A teraz koľkí ešte prídu, že čakali dlho v rade?", vyštekne na mňa, no napriek tomu mi podáva jedno euro
"To ja neviem a nie je to môj problém, vaša spoločnosť vyvesila tabule, že dáva euro za čakanie, tak neviem v čo vám ide.", odpovedám podobným tónom a odchádzam.
Aký je teda záver? Kaufland si svoje sľuby plní, aj keď niekedy so škrípajúcimi zubami ich zamestnancov. Každopádne nabudúce, ak budú dlhé rady, pôjdem na informácie zase. A upozorním aj niekoľkých ľudí okolo seba. Hádam si pani na informáciách zvykne a nabudúce to zvládne s úsmevom.