HB Reavis, J&T a Penta sa predháňali, kto vymyslí väčšiu hromadno-dopravnú haluz. Podľa ostatných verzií pôjde električka po Pribinovej (tunelom popod fontánu pred SND), Mlynských nivách (na druhej úrovni tunela pod podzemným cestným kruhovým objazdom), po Dostojevského rade, po Landererovej, Košickej až po Miletičovu, Karadžičovej a možno aj Továrenskej, Groesslingovej, Dunajskej, a keď (ne)budete poslúchať, tak aj po Páričkovej, Svätoplukovej, Budovateľskej a Rybničnej. A co Ivo? Nic.
Prestup z električky na lanovku bude zabezpečený pri bývalom Dome lodníkov, pri bývalej Rybe, pri bývalom Marianume, pri bývalej Autobusovej stanici Mlynské nivy a v Devíne na hornom hrade. Kým ho zase nezatvoria. A co Ivo? Nic.

Aj železnice prispeli k všeobecnému veseliu. Verchuška ŽSR sa dopravila v osobnom vlaku na Filiálku, asi nechceli veriť, že sú tam koľajnice. Zistili, že ešte sú, tam žijúcim bezdomovcom totiž ktosi ukradol karbobrúsku. V eufórii nájdených koľajníc ponúkli mestu, že by vlak mohol chodiť zo Senca do Petržalky, tak okolo roku 2050. Prestup na MHD sa navrhuje v oblasti Rajky. Všetci sa pritom úspešne tvárili, že netušia, že na ministerstve dopravy už tak odhadom pätnásť rokov leží projekt zahustenia železničných zastávok na území Bratislavy. A co Ivo? Nic.

Na majálese koncertovali Vidiek, Hex a iní, a diváci masovo parkovali svoje autá, ako každý deň, na spontánne vzniknutom P&R parkovisku pod Starým mostom v Petržalke. Nikto im nemusel vysvetľovať, v čom P&R spočíva. Každý si sám zrátal, že parkovanie zadarmo a jedna zastávka električkou do centra za to stoja. Ale vysvetľujte to Ivovi.

Mestom sa prehnala ďalšia vlna ekoterorizmu, magistrát dostal novú ponuku na bikesharing. Ponuku predložila reklamná firma, na každom jej bajku bude namontovaný megaboard. Inak by to nedávalo ekonomický zmysel. Pretože netreba stavebné povolenie, Ivo proti tomu z hľadiska reklamného smogu nič nemá. Teraz iba zbiera podklady, analyzuje a uvažuje. Nevyrušovať, prepočítavam. V prestávkach analyzovania ponuky bikesharingu dumá spolu so starostom Kusým pre zmenu nad inteligentnými lavičkami. Oplatí, neoplatí? Miluje ma, nemiluje?
Okrem toho primátor ďalší týždeň uvažoval, či mesto uzatvorí najprv skoro celé nábrežie od tunela a Karloveskú (pre rekonštrukciu električkových koľají), potom Mlynské nivy (pre výstavbu podzemného kruhového objazdu) a napokon most SNP (pre jeho opravu, lebo inak spadne), alebo najprv most SNP, potom Mlynské nivy a nakoniec nábrežie a Karloveskú, alebo najprv Mlynské nivy, potom... alebo všetko naraz. Čím by došlo v Bratislave k lokálnej kozmologickej singularite.
Okrem toho behali diviaky po Dúbravke a medvede po tatranských osadách, ale to sem nepatrí. Napriek tomu, hádam radšej stretnúť diviaka na Ožvoldíkovej ako medveďa v centre Smokovca. Či?
Okrem toho, 97 určite, ale určite nie je 95. Naozaj. Fakt. Verte mi. Hádam by som vám neklamal.