Ivo zaznamenal dvestopäťdesiaty prvý neúspešný pokus o zavedenie parkovacej politiky v Bratislave. Možno pri štyristosedemdesiatom ôsmom neúspešnom pokuse pochopí, že začať musí niekde inde. Napríklad nejakým systematickým rozvojom takého druhu dopravy, ktorý nestojí v zápchach spolu s individuálnou automobilovou dopravou. Alebo takou prkotinou ako sú záchytné parkoviská. Chápem, toto pochopiť je nad ľudské sily. Vrátane Iva.
V stánku kultúry a civilizácie sa uskutočnila beseda istých pochybných indivíduí ašpirujúcich na stoličku župana. Akoby táto absurdnosť sama osebe nestačila, moderátorka večera zakázala týmto nešťastníkom aj klásť si vzájomne otázky, čím definitívne zničila akýkoľvek, čo i len imaginárny zmysel tohto stretnutia. Už sa mi to trochu domotalo, takže už neviem, kto kde sedel, ale akosi tam popri sebe sedeli marťan s rozumami od svojho šéfa, vyškerená personifikácia lži, slušáčik farizejský a gadžo neokrôchaný ignorantský. Ťažká voľba, to vám teda poviem.

Okrem toho, ak by si niekto myslel, že fasáda hotela Danube spadla z neba, tak pre toho je tu pár fotiek:





Všetko sú to hotely v Starom meste. Salámovou metódou sme sa dostali tam, kde sme s hotelom Danube teraz. Danube nespadol z neba. Smerovali sme k nemu.
Okrem toho Ivo osadil nové koše na Námestí slobody. Nápis na košoch: smiešny odpad. Ivo zase asi aj tie koše kúpil v nejakom českom bauhoaxe. Prečo ten chlap musí všetko kupovať vo výpredaji? Mimochodom, keď už teda tvrdí, že tie staré koše demontoval (nedemontoval, odrezal ich) a vraj "bezpečne uskladnil", celkom by ma ("paranoidne", že, Ivo?) zaujímalo, či neskončia ako Matušíkova travertínová balustráda z nábrežia alebo Alexyho mozaiky z PKO. Balustráda už leží rozbitá na smetisku. Ktovie, kde je koniec tým mozaikám!


Okrem toho, pokračoval rozkošný, taký typicky bratislavský chaos na Špitálskej. Ivo si umyl ruky a tvrdil, že je to išju medzi župou a ministerstvom dopravy. Pritom sa ukázalo, že problémové stavebné povolenie sa netýka až tak samotnej električkovej trate ako skôr zastávky električky. A práve toto stavebné povolenie vydal bratislavský magistrát (Ivo) bratislavskému dopravnému podniku (Ivovi). Čert aby sa v tom vyznal. Ivo dá Ivovi povolenie a ešte to urobí aj blbo.

A aby to nebolo stále iba o tej slovenskej megametropole, tak v Bystrici otvorili nové čosik s názvom Vlak - Bus - Shopping. To je také slovenské. Asi tam predávajú vlaky a busy. Ktovie, či by mi dali nejakú zľavu na rušeň. Možno v tom shoppingu predávajú aj footwork a bike equipment. Ako dodatek jelima k lokomotíve.
Okrem toho je fakt super, že sa rozmáha prax, keď má žobrák-dobrovoľník vyčistiť bohatej súkromnej firme pozemok. Verejné prístavy na Fajnorovom nábreží pod Starým mostom ryžujú na tých "japonských lodiach" a pritom nevedia vyčistiť a usporiadať pár metrov štvorcových okolo. Ale hlavne, že okrášľovači prídu s lopatami a metlami. Doneste si vlastné rukavice, vrecia na odpad a tak. Jdu blít, vašnosti.

"Zvieratko" za správami je dnes bakeliťák Trabant s insitným nápisom Volga parkujúci na Partizánskej lúke. Tak neviem, čo tým chcel autor povedať. Trabanty sa vyrábali vo východonemeckom Zwickau, ktorý je od ruského Nižného Novgorodu, kde sa vyrábali Volgy, vzdialený tak 2500 km. Ale poručeno Bohu. Asi to má nejaký vyšší zmysel.
