Železnice s veľkohubým trúbením pridávajú vlaky z Trnavy a Senca. Zastávky týchto vlakov na území Bratislavy budú Predmestie (kde nič neni), Nové Mesto (kde skapal už aj pes) a Kopčany (kde sa už aj vrany otáčajú). Štúdia s prepáčením realizovateľnosti s prepáčením železničného s prepáčením uzla Bratislava, z ktorej by mohla už asi 15 rokov vyplynúť (iba) možnosť ďalších vlakových staníc v Bratislave, nie je a ďalších 15 rokov nebude. Mimochodom, taká štúdia, to je ryža ako sviňa, ale nikomu to nehovorte. Keby vlaky stáli na oboch koncoch Prístavného mosta a povedzme pred Auparkom, malo by to nejaký zmysel. Takto je to nezmysel, až to brzdí vzduch.

Okrem toho pán premiér povedali, že sa chcú stretnúť s ministrom (financií!) priamo na (hlavnej) stanici, aby si to tam fyzicky obzreli a pozreli sa, čo by sa dalo spraviť okamžite a čo by vyžadovalo viac času a na základe toho by nám potom zase niekedy povedali, že čo a ako. Predseda vlády s ministrom financií na rekognoskácii hlavnej stanice, wau. Odporúčam im zobrať si so sebou krompáč, lopatu a štipec na nos (aby sa s tým, čo si fyzicky obzrú, aj psychicky vyrovnali), a ja odchádzam umrieť do húštin.
Okrem toho sa dopravnému podniku po niekoľkých neúspešných pokusoch konečne podarilo zlikvidovať vlastnú autobusovú linku do Hainburgu a v rámci idey voľného trhu tak uvoľniť priestor monopolnej SADke. Pri takýchto príležitostiach si vždy uvedomím, ako milujem rozmanitosť tohto mesta. Každých desať metrov/minút ma v ňom naserie niečo iné. Bratislava má nevyčerpateľný potenciál failov. Smart city à la Ivo.
Okrem toho primaciálny Ivo a staromestský Rado nezištne poskytli obyvateľom mesta ďalší nezvratný dôkaz, že to s podporou cyklodopravy v Bratislave myslia naprosto, ale naprosto vážne. Haha. Bez akéhokoľvek dočasného riešenia a bez začervenania len tak šmahom svojej administratívnej ruky zrušili cyklotrasu na Šafárikovom námestí. Nedá sa všetko a keď sa rúbe park, lietajú triesky: opravujeme park, tak zrušíme na pol roka cyklotrasu. Nabudúce budeme opravovať detské ihrisko, zrušíme na rok chodník. A tak podobne. Vždy však bez náhrady. Váš Ivo. A Rado, aby sme nezabudli.

Okrem toho Ivo s veľkou slávou predstavil dokovaciu stanicu bikesharingu krížom cez Námestie SNP. Keď mu po chvíli došlo, že to nie je práve najlepšie umiestnenie, tak do 24 hodín povyberal skrutky z asfaltu a bez kúska hanby vyfúkol, že "šak to iba marketing" a aj tak to zaplatí Slovnaft, čiže vodiči v cene benzínu. Radosť žiť s takým primátorom.


Okrem toho tu jeden veselý poslanec Maťko B. kol dokola navrhuje veci, ktoré sú síce možno fajn, ale ktoré tu nebudú, ani keby sa nielen on, ale ani celá Bratislava na hlavu postavili a ušami odrážali. Okrem jeho evergrínu, odstránenia plota okolo ambasády hegemóna doby na Hviezdku, si občas zašpásuje na rôzne témy, napríklad na tému pravidelnej lodnej MHD-dopravy zo Šamorína najlepšie až do Hainburgu. Čo poslanec B. dokáže vymyslieť, to nikto nedokáže naplniť. Už tu jeden taký bol, čo vyhral primátorské voľby na sľuboch okolo riešenia PKO, hlavnej stanice a Filiálky. Lenže vajatali hory, porodili Iva.


Zvieratko za správami tentoraz nepobiehalo po bratislavských uliciach, ale po Lünebachu pri luxemburských hraniciach. Levom, tigrom, jaguárovi a medveďovi tam vraj búrka s prívalovým dažďom podmyla ploty. Ostáva len dúfať, že nám sa Vydrica pri macoch v ZOO jedného pekného dňa nevybreží.